Ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, πιστεύει ότι το βάρος των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) πρέπει να μειωθεί κατά το ήμισυ μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων είναι βαριές και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανησυχούν για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι τα περισσότερα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα είναι πολύ βαριά για την υπάρχουσα υποδομή, θέτοντας ακόμα και σε κίνδυνο κατάρρευσης πολυώροφους χώρους στάθμευσης αν δεν βρεθεί λύση.

Το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο, Tesla Model Y, ζυγίζει δύο τόνους. Το κορυφαίο σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, pickup truck F-150 της Ford ζυγίζει μέχρι 2,7 τόνους, αναλόγως μοντέλου.

Σύμφωνα με την Transport & Environment, τα EV είναι κατά μέσο όρο 300-400 κιλά βαρύτερα από τα οχήματα εσωτερικής καύσης (ICE) και το βάρος της μπαταρίας αυξάνεται κατά 100 κιλά για κάθε 150 χλμ επιπλέον αυτονομίας.

Κατά την ομιλία του στο Freedom of Mobility Forum, ο κ. Tavares δήλωσε ότι σήμερα χρησιμοποιούνται περίπου 500 κιλά πρόσθετων πρώτων υλών για επίτευξη αξιοπρεπούς αυτονομίας και η μείωση του βάρους των μπαταριών EV μπορεί να επιτευχθεί με «σημαντικές προόδους χημικής σύνθεσης».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η άμεση σχέση μεταξύ αυτονομίας και βάρους της μπαταρίας “δεν είναι πολύ λογική” από περιβαλλοντική άποψη. Όπως αναφέρει, η λύση έγκειται στη σημαντική αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών.

«Το πράσινο υδρογόνο είναι αμφισβητήσιμο»

Ο CEO της Stellantis ανέφερε επίσης τη σημασία επαρκούς και «ορατής»  υποδομής φόρτισης, ώστε οι οδηγοί EV να την εντοπίζουν εύκολα.

Το αυξανόμενο αποτύπωμα άνθρακα περαιτέρω επενδύσεων είναι επίσης ανησυχητικό και το πράσινο υδρογόνο είναι επίσης αμφισβητήσιμο. είπε. Παρόλο που παράγεται από καθαρά ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, υπάρχει τεράστιο κόστος, ανέφερε ο κ. Tavares, προσθέτοντας ότι «η τεχνολογία υδρογόνου κινητικότητας είναι δύο φορές πιο ακριβή από τα EV».

Η Stellantis υποστηρίζει την ενεργειακή μετάβαση στην Ευρώπη και έκλεισε δύο μεγάλες συμφωνίες φέτος με τις εταιρείες leasing Sixt και Ayvens.

Η CEO της μάρκας Peugeot, Linda Jackson, είναι μεταξύ των κύριων ομιλητών του Global Fleet Summit, που θα πραγματοποιηθεί στο Cascais της Πορτογαλίας από τις 13 έως τις 15 Μαΐου. Θα μιλήσει στις 14 Μαΐου στις 9:40 στην ενότητα «Sustainable in Automotive, Fleet & Mobility». Δείτε το πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου εδώ και εγγραφείτε εδώ.

Φωτογραφία: Stellantis

Προηγούμενο άρθροVolkswagen Deals με όφελος για ετοιμοπαράδοτα
Επόμενο άρθροH Tesla θα απολύσει περισσότερους του 10% των εργαζομένων της