To Groupe PSA καλωσορίζει το σχέδιο στήριξης της αυτοκινητοβιομηχανίας της Γαλλίας, υπογραμμίζοντας συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και ανακοινώνοντας νέα σχέδια.

Οι πρωτοβουλίες του γαλλικού κράτους:

• Εισαγωγή της επιδότησης αγοράς για plug-in υβριδικά οχήματα βενζίνης στα 2.000 ευρώ: Το Groupe PSA παράγει αυτά τα οχήματα στη Γαλλία, στο Sochaux, τη Mulhouse και τη Rennes.
• Αύξηση της επιδότησης για ηλεκτρικά οχήματα σε 7.000 ευρώ για άτομα και σε 5.000 ευρώ για στόλους
• Σχέδιο ενίσχυσης της ανάπτυξης των σταθμών φόρτισης.

Με την ευκαιρία της παρουσίασης αυτού του σχεδίου, ο Carlos Tavares, πρόεδρος του ΔΣ του Groupe PSA, δήλωσε: “Το σχέδιο που παρουσίασε ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας ταιριάζει απόλυτα με το κίνημα που ξεκίνησε από το Groupe PSA στην καθημερινή του μάχη κατά του παγκόσμιας υπερθέρμανσης, συνοδευόμενη από σημαντικές επενδύσεις στην αλυσίδα αξίας ηλεκτροκίνησης στη Γαλλία. Χαιρετίζουμε το σύστημα επιδοτήσεων αγοράς το οποίο θα προωθήσει την ενεργειακή μετάβαση με ενίσχυση που αποσκοπεί στην αύξηση του μεριδίου αγοράς των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και στην επιτάχυνση της ανανέωσης παλαιών οχημάτων με πιο καθαρά οχήματα”.

Τα σχέδια του Groupe PSA

Ο Όμιλος θα παράγει εξαρτήματα στη Γαλλία από το 2022 τα οποία προέρχονται προς το παρόν από την Ασία. Έτσι, οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα παράγονται από την κοινοπραξία με τη Nidec Leroy Sommer στο Trémery και τα κιβώτια ταχυτήτων E-DCT στο Metz από την κοινοπραξία Punch Powertrain PSA e-transmission.

Άλλα εξαρτήματα κατασκευάζονται ή πρόκειται σύντομα να κατασκευαστούν στη Γαλλία, όπως τα περιβλήματα ηλεκτρικών μηχανών στο Charleville, μειωτήρες στη Valenciennes, καθώς και οι δίσκοι και οι μπαταρίες στα εργοστάσια του Ομίλου στο Poissy, το Sochaux, τη Rennes και η Mulhouse.

Επιπλέον, μια νέα γενιά ηλεκτρικής πλατφόρμας θα προστεθεί στο εργοστάσιο του Sochaux έως το 2022 για την κατασκευή της μελλοντικής γενιάς του Peugeot 3008.

Τέλος, χάρη στην υποστήριξη του γαλλικού κράτους, το Groupe PSA θα κάνει ένα αποφασιστικό νέο βήμα σε συνεργασία με το Total Group για μια επένδυση στη Γαλλία περίπου 2 δισ. ευρώ, για τη μετεγκατάσταση της παραγωγής μπαταριών από την Κίνα σε ένα gigafactory στη Γαλλία. Αυτό το κύριο εξάρτημα και μόνο αντιπροσωπεύει το 35% της αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η δυναμική που ξεκίνησε το Groupe PSA προς μια κοινωνία χαμηλών εκπομπών άνθρακα καθοδηγείται από μια ηθική προσέγγιση, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του Ομίλου. Ως εκ τούτου, από τις αρχές του 2020, το Groupe PSA ήταν σε καλύτερη θέση από τον στόχο που έχει τεθεί για τις εκπομπές CO2 για τα οχήματά του, χάρη στην επάρκεια της εμπορικής της προσφοράς προς τις ανάγκες των πελατών του.

Προηγούμενο άρθροΑπρίλιος 2020: Ταξινομήσεις επαγγελματικών -67,0%
Επόμενο άρθροΑναπτυξιακή διάσταση στο νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση