Τα νέα Opel Movano και Movano-e

Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες του νέου Movano-e, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος της γερμανικής μάρκας στην κατηγορία των μεγάλων van.

Η νέα γενιά Movano με diesel και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα είναι η πιο ανταγωνιστική πρόταση της Opel μέχρι σήμερα σε αυτό το τμήμα της αγοράς των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV).

Προσφέροντας τους καλύτερους δείκτες στην κατηγορία από απόψεως ωφέλιμου φορτίου, χωρητικότητας χώρου φόρτωσης και μικτού βάρους, σε συνδυασμό με ευρεία γκάμα τύπων αμαξώματος, με διαφορετικά μήκη και ύψη, η νέα γενιά Movano θα διατίθεται από την έναρξη των πωλήσεων όχι μόνο με σύγχρονους, ισχυρούς και ανθεκτικούς κινητήρες diesel, αλλά και ηλεκτροκίνηση μηδενικών ρύπων. Τα νέα Movano και Movano-e αναμένονται στις εκθέσεις των διανομέων της Opel αργότερα μέσα στη χρονιά.

«Το νέο Opel Movano-e ολοκληρώνει τη γκάμα ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μας. Οι εταιρικοί πελάτες μας από το χώρο της βιομηχανίας και του εμπορίου μπορούν πλέον να πραγματοποιούν τις μεταφορές τους με μηδενικούς ρύπους. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η νέα γενιά Movano θα κερδίσει πρόσθετο μερίδιο αγοράς για τη μάρκα» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.

Υπάρχει ένα νέο Opel Movano για κάθε μεταφορική δραστηριότητα – από μεταφορές προσωπικού και αστικές διανομές μέχρι μεταφορές κατεψυγμένων φορτίων και campers. Εξίσου σημαντικό για τους επαγγελματίες και τους διαχειριστές στόλων είναι ότι το Movano-e δεν απαιτεί συμβιβασμούς και επομένως αντιπροσωπεύει μία πραγματική εναλλακτική λύση έναντι των οχημάτων με συμβατικό σύστημα κίνησης. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης του νέου e-LCV της Opel αποδίδει 90 kW (122 hp) και ροπή 260 Nm, με τη  μέγιστη ταχύτητα να ελέγχεται ηλεκτρονικά στα 110 km/h. Ανάλογα με την έκδοση, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μπαταριών ιόντων λιθίου 37 kWh και 70 kWh για αυτονομία (ανάλογα με το προφίλ οδήγησης και τις επικρατούσες συνθήκες) μέχρι 117 ή 224 km αντίστοιχα στο συνδυασμένο κύκλο WLTP1.

Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από το χώρο φόρτωσης για να μην περιορίζουν τη χρηστικότητα, με οφέλη και στη σταθερότητα του οχήματος όταν στρίβει ή δέχεται πλευρικούς ανέμους, ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένο. Ένα προηγμένο σύστημα αναγεννητικής πέδησης, που ανακτά την ενέργεια η οποία παράγεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση, αυξάνει περαιτέρω την απόδοση.

Πέραν της ηλεκτροκίνησης, τα πετρελαιοκίνητα σύνολα του νέου Movano ανταγωνίζονται ευθέως τα καλύτερα δεδομένα της αγοράς σε οικονομία καυσίμου και χαμηλούς ρύπους CO2. Η ιπποδύναμε του κινητήρα των 2,2 λίτρων – που ευθυγραμμίζεται με τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών Euro 6d – κυμαίνεται από 88 kW (120 hp) έως 121 kW (165 hp). Η δε ροπή αποδίδεται από τα 300Nm στις 1.500 στροφές, έως τα 370 Nm στις 1.750 στροφές. Με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια.

Βασισμένο στη Νο.1 πλατφόρμα αυτής της κατηγορίας της αγοράς, το νέο Movano παρέχει εξαιρετικές δυνατότητες φόρτωσης και κορυφαίο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, προσφέροντας ταυτόχρονα μία ευρεία γκάμα αμαξωμάτων.

Τα νέα Opel Movano και Movano-e

Ποικιλία επιλογών: Τέσσερα μήκη, τρία ύψη και χώρος φόρτωσης από 8.0 έως 17m3

Οι αγοραστές panel van μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα μήκη (L1-4) και τρία ύψη (H1-3), με μέγιστη ικανότητα φορτίου από 8.0 – 17 m3. Οι πόρτες της έκδοσης H3 έχουν ύψος 2,03 μέτρα που αποτελεί την καλύτερη τιμή στην κατηγορία. Σε συνδυασμό με τις πίσω πόρτες που ανοίγουν μέχρι 180 μοίρες (προαιρετικά μέχρι 270 μοίρες) καθιστούν τη φόρτωση στο Movano ιδιαίτερα εύκολη. Η κλίμακα μικτού βάρους του οχήματος είναι η ευρύτερη στην κατηγορία και εκτείνεται από τους 2,8 έως τους 4 τόνους, ενώ το ωφέλιμο φορτίο αγγίζει τους 2,1 τόνους. Με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης στα 494 χιλιοστόμετρα, πλάτος μεταξύ των θόλων στα 1.422 χλστ. και μεταξύ των πάνελ στα 1870 χλστ., η ζώνη φόρτωσης του νέου μεγάλου van της Opel αποτελεί σημείο αναφοράς για τον ανταγωνισμό.

Η στάνταρ καμπίνα περιλαμβάνει μία σειρά τριών καθισμάτων, ενώ η δεύτερη σειρά της προαιρετικής έκδοσης crew cab προσφέρει καθίσματα για τέσσερις ακόμα επιβάτες. Για να μπορεί να ικανοποιεί ιδιαίτερες απαιτήσεις, το νέο Movano διατίθεται επιπρόσθετα σε εκδόσεις chassis cab, chassis crew cab και floor cab με μία σειρά τριών καθισμάτων. Το νέο LCV της Opel είναι επίσης η ιδανική βάση για μία ευρεία γκάμα μετατροπών μεταξύ των οποίων ανατρεπόμενα ή με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και campers.

Ενεργητική ασφάλεια: Hightech συστήματα υποβοήθησης για την προστασία όλων των χρηστών του δρόμου

Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού παρέχουν προστασία όχι μόνο για τον οδηγό, το πλήρωμα ή/και τους επιβάτες, αλλά και για τους άλλους χρήστες των δρόμων. Η εκτενής λίστα εξοπλισμού του νέου Movano – μεγάλο μέρος της οποίας είναι στάνταρ εξοπλισμός, ανάλογα με την έκδοση – περιλαμβάνει Automatic Safety Brake, Blind Spot Warning, Hill Descent Control και Lane Departure Warning.

Τα “OpelConnect”, “myOpel” app και η υπηρεσία κινητικότητας “Free2Move Services” προσφέρουν ειδικές λύσεις για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των e-LCV. Η πρόσβαση στις υπηρεσίες γίνεται μέσω εφαρμογών. Η λειτουργία “Charge My Car” της εφαρμογής “Free2Move” παρέχει πρόσβαση σε σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη και συμπεριλαμβάνει και τη διαχείριση πληρωμής.

Για τους επαγγελματίες της διαχείρησης στόλου, η λύση τηλεματικής του Opel Connect σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες Free2Move Fleet Services, μπορούν να εντοπίσουν τη γεωγραφική θέση του οχήματος, να βελτιστοποιήσουν τη διαδρομή, να επιβλέπουν την κατάσταση (συντήρηση) του οχήματος και την κατανάλωση καυσίμου και να παρέχουν συμβουλές για πιο οικονομική οδήγηση.

Το νέο Movano πλαισιώνει το Combo και το Vivaro ως το νεότερο μέλος της οικογένειας των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Opel. Ολόκληρη η LCV γκάμα της μάρκας θα προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η Opel θα προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση με κάθε σειρά επιβατικού και LCV μοντέλου μέχρι το 2024.


[1] Αυτονομία μετρημένη σύμφωνα με το πρωτόκολλο δοκιμών WLTP (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). Η πραγματική αυτονομία ενδέχεται να διαφέρει σε καθημερινές συνθήκες και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το προσωπικό στυλ οδήγησης, τα χαρακτηριστικά της διαδρομής, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση θέρμανσης και κλιματισμού (A/C) και τη λειτουργία preconditioning (ρύθμιση θερμοκρασίας εσωτερικού πριν την εκκίνηση).

Προηγούμενο άρθροΤο νέο Ford Ranger Raptor Special Edition
Επόμενο άρθροΔρόμοι για τη ζωή: 6η Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας