Ολοκληρώθηκε η Ευρωπαϊκή Διάσκεψη για τη Συνδεδεμένη και Αυτόνομη Οδήγηση, που διοργανώθηκε στις 16 και 17 Φεβρουαρίου 2022 υπό τη Γαλλική Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, η Γαλλία παρουσίασε τις εξελίξεις στη συνδεδεμένη και αυτόνομη οδήγηση, ιδίως αυτές που επιτεύχθηκαν μέσω της υποστήριξης της καινοτομίας που προσφέρει η πρωτοβουλία France 2030 (250 εκατ. ευρώ σε δημόσια χρηματοδότηση που επενδύθηκαν από το 2019). Η Γαλλία ανέφερε επίσης το πλαίσιο της που επιτρέπει την πραγματική λειτουργία αυτόνομων συστημάτων οδικών μεταφορών, που ισχύει από τον Ιούνιο του 2021.

Το συνέδριο επιβεβαίωσε την ανάγκη συνέχισης των πειραμάτων, με την επέκταση των πιλοτικών υπηρεσιών στην Ευρώπη, καθώς και για τον συντονισμό των ευρωπαϊκών και εθνικών κανονισμών. Τονίστηκε, επίσης, ο ολοένα και σημαντικότερος ρόλος των τοπικών αρχών στην υλοποίηση αυτών των υπηρεσιών, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά στις τρέχουσες υπηρεσίες δημοσίων μεταφορών με υπηρεσίες κατάλληλες για την κάλυψη πραγματικών αναγκών, όπως π.χ. σε αγροτικές περιοχές.

Η αυτόνομη και συνδεδεμένη κινητικότητα δεν σημαίνει λιγότερες θέσεις εργασίας, αλλά περισσότερες υπηρεσίες για τους χρήστες και τις κοινότητες, όπως επισημάνθηκε.

Προηγούμενο άρθροΗ επίδραση του πολέμου στην Ουκρανία
Επόμενο άρθροΗ Bosch εξαγοράζει την Atlatec