Συμφωνία Mercedes-Benz - Geotab για τα δεδομένα

Η MercedesBenz επιτρέπει την πρόσβαση της Geotab, εταιρείας τηλεματικής, στα δεδομένα συνδεδεμένων οχημάτων της.

Οι στόλοι που χρησιμοποιούν αυτοκίνητα και βαν Mercedes-Benz δεν θα χρειάζεται πλέον να εγκαθιστούν εκ των υστέρων συσκευές τηλεματικής, για να έχουν πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που πηγάζουν από τα συνδεδεμένα οχήματα, χάρη στη συνεργασία ορόσημο μεταξύ της Mercedes-Benz και της Geotab.

Η νέα συμφωνία σημαίνει πως τα πλούσια δεδομένα από αισθητήρες όλων των μοντέλων Mercedes-Benz θα ενσωματωθούν απρόσκοπτα στην ανοιχτή πλατφόρμα διαχείρισης στόλου της Geotab, με την επωνυμία MyGeotab.

Ο Edward Kulperger, Senior Vice President της Geotab Europe, δήλωσε πως η πρωτοποριακή συνεργασία θα προσφέρει στους στόλους: “Πρόσβαση σε πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες – που θα βοηθήσουν στη βελτίωση της βιωσιμότητας, της ασφάλειας και της παραγωγικότητας. Με την ενσωμάτωση των βασικών μας ικανοτήτων στα συνδεδεμένα οχήματα της Mercedes-Benz, οι μεγάλες και οι μικρές επιχειρήσεις θα επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό, λαμβάνοντας καλύτερες αποφάσεις βάσει δεδομένων, για καλύτερη χρήση των στόλων τους σε μια κοινή πλατφόρμα”.

Όλα τα δεδομένα ανοιχτά και διαθέσιμα πανευρωπαϊκά

Οι διαχειριστές στόλου θα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα MyGeotab, σε αναφορές δραστηριότητας οχημάτων, ιστορικό διαδρομών, παρακολούθηση GPS, κατανάλωση καυσίμου και πληροφορίες συστήματος κινητήρα, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσουν οποιονδήποτε aftermarket εξοπλισμό.

Η ολοκληρωμένη λύση Geotab και Mercedes-Benz Connectivity Services είναι διαθέσιμη σε 20 ευρωπαϊκές χώρες.

Κατασκευαστές έναντι εταιρειών τηλεματικής

Η ανάπτυξη συνδεδεμένων οχημάτων από τους κατασκευαστές θεωρείται απειλή για τις εταιρείες τηλεματικής, αλλά αυτή η νέα συνεργασία παρουσιάζει ένα διαφορετικό μέλλον, όπου οι εταιρείες τηλεματικής γίνονται παραλήπτες και αναλυτές δεδομένων οχημάτων διαφόρων κατασκευαστών, συνδυάζοντας τις πληροφορίες από διαφορετικές πηγές, σε διαφορετικές μορφές και αποδίδοντάς τις υπό μορφή σημαντικών ειδοποιήσεων και αναφορών στους διαχειριστές στόλου.

Νέα προσέγγιση της Mercedes-Benz

Ο Christoph Ludewig, CEO της Mercedes-Benz Connected Services, δήλωσε: “Γνωρίζουμε πως περιορίζουμε τον εαυτό μας στην αγορά εάν το αντιμετωπίσουμε ως αποκλειστικότητα. Τα οχήματα έχουν εξοπλιστεί ήδη με συστήματα συνδεσιμότητας από το εργοστάσιο – γιατί να μη διαθέσουμε αυτή τη συνδεσιμότητα σε περισσότερα συστήματα και περισσότερους συνεργάτες που προφανώς θα μπορούσαν να την αξιοποιήσουν στο στόλο και θα μπορούσαν να παρέξουν περισσότερα δεδομένα; Έτσι αποφασίσαμε να δώσουμε πρόσβαση και να ενσωματωθούμε με συνεργάτες όπως η Geotab, γιατί αυτό είναι προς όφελος των κοινών πελατών μας”.

Η σημασία του ανοίγματος

Ο Neil Cawse, CEO της Geotab, δήλωσε ότι η εταιρεία είχε δεσμευθεί από μακρού για ανοικτά πρότυπα. “Ανοικτό σημαίνει δυνατότητα επιλογής. Είναι το αντίστροφο της αποκλειστικότητας. Δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν τι είναι σημαντικό για αυτούς”, δήλωσε.

“Πιστεύουμε πως τα δεδομένα των πελατών τους ανήκουν και πως όλοι μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την πιο ανοικτή προσέγγιση”. Αυτό συνεπάγεται συνεργασία με παγκόσμιους κατασκευαστές: “που πιστεύουν στη δύναμη που μπορούν να παρέχουν τα δεδομένα στους πελάτες”.

 

 

Προηγούμενο άρθροH υβριδική γκάμα της Renault διευρύνεται με 3 νέα μοντέλα
Επόμενο άρθροBMW Points: Επιβράβευση για οδηγούς plug-in υβριδικών