Stellantis: προς την κορυφή στην ικανοποίηση πελατών

Η Stellantis επιδιώκοντας να καταστεί κορυφαία στην ικανοποίηση πελατών, δηλώνει προσήλωση στον πυλώνα CARE του στρατηγικού της σχεδίου, ως προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, σε κάθε αγορά όπου δραστηριοποιείται, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Γι’ αυτό, η εταιρεία υποστηρίζει πως «Κάθε πελάτης είναι υπολογίσιμος. Κάθε μετακίνηση έχει σημασία».

Stellantis: προς την κορυφή στην ικανοποίηση πελατών

Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

Η Stellantis εξηγεί πως αναδιαμορφώνει την εμπειρία πελατών με ιδιαίτερη εστίαση στην ολοκληρωμένη μετακίνηση του πελάτη και συναρπαστικές δραστηριότητες στην αλυσίδα αξιών της, σε τέσσερις βασικούς τομείς:

  1. επίτευξη απόλυτης ικανοποίησης πελατών με τα ηλεκτροκινούμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες
  2. χρήση Big Data για μείωση του χρόνου επισκευής κατά 50%
  3. βελτίωση των επαφών με τον πελάτη με νέα ολιστική άποψη των μετακινήσεών του
  4. διατήρηση πάντα του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της

Παράλληλα, διαθέτει ειδικές υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών σε όλες τις περιοχές δραστηριοποίησης.

Μέσω έγκαιρης προσέγγισης με τους πελάτες της, η Stellantis δημιουργεί εξατομικευμένες μετακινήσεις. Το 2022, συγκέντρωσε τα άμεσα σχόλια 6,6 εκατομμυρίων πελατών από 65 χώρες και έλαβε 1,4 εκατομμύρια ανταποκρίσεις σε έρευνες πωλήσεων και 5,2 εκατομμύρια σε έρευνες μετά την πώληση.

Για την περαιτέρω ικανοποίηση των ψηφιακών αναγκών των πελατών, η εταιρεία συνδυάζει τις πελατοκεντρικές υπηρεσίες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με πρωτοβουλίες όπως:

  • 100% ψηφιακή και εξατομικευμένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου μεταχειρισμένων οχημάτων: από την πώληση οχημάτων ως την ηλεκτρονική πληρωμή και την παράδοση.
  • Ολοκληρωμένο πρόγραμμα ηλεκτρονικού εμπορίου (360 μοιρών), με πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες και απρόσκοπτες προσφορές, από το σπίτι.
  • Προληπτική συντήρηση οχημάτων μέσω εφαρμογής δεδομένων.
  • Προϊόντα και υπηρεσίες βάσει λογισμικού, απόλυτα ενσωματωμένων στην ψηφιακή καθημερινότητα των πελατών, που προσθέτουν αξία μέσω αναβάθμισης εξ αποστάσεως
Προηγούμενο άρθροΗ Dacia παρουσίασε τις νέες εκδόσεις Extreme
Επόμενο άρθροΗ ABB συνεργάζεται με τις Lhyfe και Skyborn