H Stellantis το πρώτο τρίμηνο του έτους κατέλαβε ισχυρή θέση στα επιβατικά και στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) με μερίδιο αγοράς 21% και την πρώτη θέση σε σημαντικές αγορές (Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο και Ελλάδα).

Peugeot και Citroën βρίσκονται στο top 10 των μαρκών, ενώ ο όμιλος έχει πέντε μοντέλα στις 10 πρώτες θέσεις (Peugeot 208, Citroën C3, Peugeot 2008, Opel/Vauxhall Corsa και Fiat Panda), με το Peugeot 208 να είναι το πλέον δημοφιλές αυτοκίνητο στην Ευρώπη.

Παράλληλα η Stellantis επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση και στην ευρωπαϊκή αγορά LCV με μερίδιο 34%, με πωλήσεις 145.000 οχημάτων το πρώτο τρίμηνο.

Στην αγορά οχημάτων χαμηλών ρύπων (LEV),  επιβατικών και LCV, η Stellantis ηγείται το πρώτο τρίμηνο σε σημαντικές αγορές, όπως η Ιταλία (35,7% μερίδιο αγοράς), η Γαλλία (30,3%), η Ισπανία (21,8%) και η Πολωνία (14,9%). Το ίδιο διάστημα ο Όμιλος ηγείται των πωλήσεων LCV σε 30 ευρωπαϊκές αγορές με μερίδιο 44,5%.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 και οι εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των Peugeot 3008 και Peugeot 208 με συνολικές πωλήσεις άνω των 34.000 μονάδων το πρώτο τρίμηνο επιβεβαιώνουν τη θέση τους ανάμεσα στα πλέον δημοφιλή LEV οχήματα στην Ευρώπη. Ειδικότερα, το νέο 500 είναι το 3ο δημοφιλέστερο EV στην Ευρώπη (1o στην Ελλάδα), το Peugeot 3008 είναι το 3o PHEV, ενώ το Compass είναι το 2ο δημοφιλέστερο PHEV στην Ελλάδα (1o στα PHEV 4×4).

Αυτό αποτελεί μια ισχυρή ένδειξη πως η Stellantis πορεύεται στην επίτευξη του στόχου της ώστε το 100% των ταξινομήσεων της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Από τη δημιουργία του ομίλου, πριν περίπου ένα χρόνο, υπήρξε έντονη εστίαση στον εξηλεκτρισμό ως εγγύηση για τον εκδημοκρατισμό των μετακινήσεων και την προστασία του πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές.

«Ο στρατηγικός μας στόχος για την εξηλεκτρισμένη κίνηση στηρίζεται στην επένδυση άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ σε παγκόσμιο επίπεδο από το 2021 έως το 2025 σε λύσεις εξηλεκτρισμού και λογισμικού, με στόχο την ουδετερότητα εκπομπών ρύπων έως το 2038. Η στρατηγική περιλαμβάνει το λανσάρισμα μοντέλων που θα είναι όλο και περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον και συνεργασίες με στόχο την εξεύρεση λύσεων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας, αλλά και στη δημιουργία βιώσιμων κυκλικών οικονομιών», σχολίασε ο Maxime Picat, Chief Operating Office Enlarged Europe της Stellantis.

Προηγούμενο άρθροΤαξινομήσεις επαγγελματικών: -18,1% το τρίμηνο του 2022
Επόμενο άρθροACEA: Πρόταση αναθεώρησης της Οδηγίας ITS