Η Audi επέλεξε τη μεγαλύτερη βραδιά του αμερικανικού ποδοσφαίρου για να προβάλλει ένα διαφημιστικό TV spot 60 δευτερολέπτων, στο οποίο πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Maisie Williams, διάσημη από τη σειρά Game of Thrones και γνωστή ακτιβίστρια για την αλλαγή του κλίματος. Στο spot ακούγεται το τραγούδι “Let It Go” (σε ελεύθερη απόδοση “άσε το παρελθόν”), κεντρικό μουσικό θέμα της μεγάλης κινηματογραφικής επιτυχίας “Frozen”, της Disney.
Η M. Williams, η οποία ερμηνεύει το τραγούδι, ξεκινά μία διαδρομή στο τιμόνι του ολοκαίνουριου Audi e-tron Sportback που συμβολίζει το ταξίδι της Audi προς μία νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας. Το τηλεοπτικό spot δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία 72andSunny Amsterdam [1], παγκόσμιο συνεργάτη της Audi, σε σκηνοθεσία του François Rousselet και αποτελεί την ενδέκατη εμφάνιση της μάρκας στο μεγάλο τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου. Η συγκεκριμένη εκδήλωση έχει τεράστια τηλεθέαση τόσο στις ΗΠΑ όσο και παγκοσμίως και είναι το αθλητικό γεγονός με τον ακριβότερο τηλεοπτικό χρόνο στον κόσμο, με ένα spot διάρκειας 30 δευτερολέπτων να ξεπερνά σε κόστος τα 5 εκατομμύρια δολάρια.
Στο διαφημιστικό spot, η M. Williams, πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron Sportback βρίσκει τον εαυτό της κολλημένο σε μια διασταύρωση, η οποία αντιπροσωπεύει σταυροδρόμι των σημερινών προκαταλήψεων και παλαιών αντιλήψεων περί κατανάλωσης, επιτυχίας και κύρους. Η M. Williams επιλέγει να αντιστρέψει το status quo και να αφήσει πίσω το παρελθόν, στο πνεύμα των στίχων του “Let It Go” καθώς οδηγεί προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Κατά μήκος της διαδρομής, συμμετέχουν άλλοι οδηγοί, πεζοί και περαστικοί, συμβολίζοντας τις προσπάθειες της μάρκας να δημιουργήσει μια νέα εποχή βιώσιμης κινητικότητας με τη συμμετοχή όλων. Όλο το ταξίδι είναι μια αλληγορία για το πώς η απόφαση για πιο βιώσιμες επιλογές απαιτεί τη συμμετοχή και τη δράση όλων.
Η νέα ηχογράφηση του τραγουδιού των – βραβευμένων με Oscar και Grammy – Robert Lopez και Kristen Anderson-Lopez, έγινε από την M. Williams στα διάσημα Abbey Road Studios στο Λονδίνο.
Το συγκεκριμένο διαφημιστικό είναι η πρώτη φάση σε μια νέα παγκόσμια καμπάνια της Audi που στοχεύει στο επαναλανσάρισμα του “Vorsprung durch Technik” [2], όπως αυτό θα εκφράζεται στη νέα εποχή της αυτοκίνησης. Η διαφήμιση έχει ήδη κυκλοφορήσει σε τηλεοπτικά και κοινωνικά κανάλια σε πολλές αγορές όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία και η Κίνα.
Μέσα από αυτή τη διαφήμιση η Audi επιδιώκει μία πρώτη ισχυρή επικοινωνία για τη μάρκα στην εποχή της βιώσιμης κινητικότητας. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Audi θα λανσάρει περίπου 30 ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2025 και αυτό είναι μόνο η αρχή μιας επανάστασης που θα αγγίξει πολλά θέματα σχετικά με τη μάρκα, που ξεπερνά το ίδιο το αυτοκίνητο. Μεγάλη φιλοδοξία της Audi, είναι να καταστεί ουδέτερη εταιρεία από πλευράς CO2 μέχρι το 2050. Ήδη, το εργοστάσιο παραγωγής του Audi e-tron στις Βρυξέλλες, έχει πιστοποιηθεί ως CO2 ουδέτερο. Περισσότερα σχετικά με το βιώσιμο μέλλον της Audi εδώ.
[1] Η 72andSunny Amsterdam είναι ένα παγκόσμιο agency που πιστεύει ότι η δημιουργικότητα είναι η πιο ισχυρή δύναμη των επιχειρήσεων. Με γραφεία στο Άμστερνταμ, το Λος Άντζελες, τη Νέα Υόρκη, τη Σιγκαπούρη και το Σίδνεϊ, έχει αναγνωριστεί ως μία από τις πιο καινοτόμες εταιρείες στον κλάδο και έχει αναδειχθεί δύο φορές “Agency της Χρονιάς” από τα Advertising Age και Adweek.
[2] Vorsprung durch Technik – Πρόοδος μέσω της τεχνολογίας: παγκοσμίως αναγνωρισμένο διαφημιστικό σύνθημα της Audi