Μετά το κλείσιμο του 2024, ο μετασχηματισμός της SEAT SA συνεχίζεται στη νέα χρονιά, κυριολεκτικά, με τέρμα το (ηλεκτρικό) γκάζι.

«Το 2024 ήταν η χρονιά εδραίωσης του μετασχηματισμού μας, προχωρώντας προς την έξυπνη και συνδεδεμένη παραγωγή, με πιο ευέλικτες και βελτιστοποιημένες διαδικασίες, για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων αστικού προσανατολισμού και τη μετατροπή της SEAT SA σε κόμβο ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ευρώπη», εξηγεί ο Markus Haupt, Αντιπρόεδρος Πρόεδρος Παραγωγής και Logistics.

Ειδικότερα, το 2025 βρίσκει τον Ισπανό κατασκευαστή έτοιμο για τη νέα εποχή με τα εξής ισχυρά «όπλα»:

  • Εργοστάσιο συναρμολόγησης συστήματος μπαταριών.Με επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ και 64.000 τ.μ. η κατασκευή του μελλοντικού Εργαστηρίου 20 έχει σημειώσει ασταμάτητη πρόοδο σε μόλις ένα χρόνο. Το εργοστάσιο θα έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει 1.200 μπαταρίες καθημερινά, μία κάθε 40 δευτερόλεπτα, για συναρμολόγηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Ομίλου Volkswagen που παράγονται στο Martorell, προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι διαδικασίες επιμελητείας και να μειωθεί το αποτύπωμα άνθρακα.

  • Nέα πρέσα PXL. Η ηλεκτροδότηση οδήγησε επίσης στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων της πρέσας, με τη σημαντική προσθήκη της νέας πρέσας PXL, η οποία είναι, ήδη, σε λειτουργία. Αυτό το σύστημα 6 πιεστηρίων είναι πιο ισχυρό και αποτελεσματικό με δύναμη 81.000 kN και ρυθμό παραγωγής έως και 4 εκατομμύρια εξαρτήματα ετησίως. Θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή τμημάτων του αμαξώματος για το CUPRA Raval και άλλων ηλεκτρικών οχημάτων για τον Όμιλο.
  • Φούρνος KTL.Ο νέος φούρνος KTL στο Martorell είναι ο πρώτος πλήρως ηλεκτρικός εγκάρσιος φούρνος στεγνώματος βαφής του Ομίλου Volkswagen. Βασισμένος στην πιο προηγμένη τεχνολογία, είναι 42% πιο κοντός από έναν συμβατικό φούρνο, ελαχιστοποιώντας την απώλεια θερμότητας και εξοικονομώντας 2.500 τόνους εκπομπών CO 2 ετησίως.

  • Μεταμόρφωση της γραμμής συναρμολόγησης.Το 2024, η παραγωγή των SEAT Ibiza και SEAT Arona μεταφέρθηκε επίσης στη γραμμή 3, προκειμένου να προετοιμαστεί και να προσαρμοστεί η γραμμή παραγωγής 1 για την άφιξη του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, μαζί με τα πρώτα αυτοκίνητα προ-σειράς.
  • Ηλεκτρονικός κόμβος P-Bootcamp.Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στο να εξασφαλίσει κάθε λεπτομέρεια των ηλεκτρονικών συστημάτων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το P-Golden Car, ένα μοντέλο που προσομοιώνει τη συμπεριφορά του λογισμικού και επιτρέπει τη διαμόρφωση και ανάλυση ολόκληρου του προγραμματισμού του οχήματος πριν από αυτό φτάσει στη γραμμή συναρμολόγησης.
  • Περισσότερες από 170.000 ώρες εκπαίδευσης.Η προετοιμασία των εργαζομένων της εταιρείας για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση συνέχισε να διαδραματίζει βασικό ρόλο το 2024, με περισσότερες από 170.000 ώρες εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα, κάτι που εγγυάται τη συνεχή και απαιτητική προσαρμογή των ομάδων για την επιτυχία στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης.
Προηγούμενο άρθροLexus LM: Επαναπροσδιορίζει τις VIP μεταφορές (εικόνες)
Επόμενο άρθροHonda: Αρχές του 2026 το υβριδικό Prelude e:HEV στην Ευρώπη (εικόνες)