Ένα νέο πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτρικά λεωφορεία τριών αξόνων – αυτή είναι η τελευταία ανακοίνωση της Scania.

Ο «Γρύπας» -μυθολογικό τέρας στο σήμα της εταιρείας- αποκάλυψε την επέκταση της γκάμας των ηλεκτρικών λεωφορείων της, παρουσιάζοντας μια νέα έκδοση του ειδικού πλαισίου για οχήματα με μπαταρία που προορίζονται για χρήσεις πέραν της καθαρά αστικής μεταφοράς, καθώς τα λεωφορεία τριών αξόνων χρησιμοποιούνται συχνά και σε άλλες αποστολές.

Πρόκειται για μια παραλλαγή, ονόματι 6×2*4, της πλατφόρμας 4×2 LE BEV για ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία, η οποία παρουσιάστηκε το 2023. Η νέα, εξοικονομητική σε χώρο έκδοση σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες μεσαίων και βαρέων χρήσεων και, χάρη στην αυξημένη χωρητικότητα επιβατών σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση, είναι κατάλληλη για σύντομες διαδρομές σε αστικό, προαστιακό και υπεραστικό περιβάλλον. Το νέο ηλεκτρικό πλαίσιο έχει κατασκευαστεί ώστε να παρέχει μέγιστη απόδοση σε απαιτητικές συνθήκες καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του, ενώ η ευελιξία του επιτρέπει περαιτέρω προσαρμογή στις ανάγκες των αμαξοποιών και των πελατών.

Εξοπλισμένο με νέο οπίσθιο άξονα, ηλεκτροκινητήρα και διασύνδεση φόρτισης – στοιχεία διαθέσιμα και για το υπάρχον πλαίσιο δύο αξόνων – η παραλλαγή των τριών αξόνων προσφέρει μια ανταγωνιστική, αποδοτική και αξιόπιστη λύση.

Οι πελάτες που θα χρησιμοποιήσουν τη νέα παραλλαγή 6×2*4 LE BEV στις καθημερινές ηλεκτρικές μεταφορικές τους δραστηριότητες μπορούν να αποκομίσουν πολλαπλά οφέλη.
Η στιβαρή σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει στην αύξηση της αντοχής του οχήματος και στην παράταση της διάρκειας ζωής του, ενώ η ευέλικτη προσαρμογή σε συγκεκριμένες εφαρμογές βελτιώνει σημαντικά τη συνολική αποδοτικότητα.
Το βελτιωμένο υποπλαίσιο μειώνει τα επίπεδα θορύβου και βελτιώνει την οδηγική εμπειρία, καθιστώντας το ταξίδι πιο άνετο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τον οδηγό.
Τέλος, η τοποθέτηση των εξαρτημάτων του οχήματος διευκολύνει τη συντήρηση, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα του λεωφορείου.

Τα γρανάζια των αξόνων έχουν σχεδιαστεί για τη μέγιστη δυνατή ενεργειακή απόδοση και μακροχρόνια χρήση. Δύο νέες εκδόσεις γραναζιών με ταχύτερες σχέσεις μετάδοσης μειώνουν τις εσωτερικές απώλειες και βελτιώνουν την αποδοτικότητα.
Επιπλέον, ο νέος άξονας διεύθυνσης τοποθετείται πίσω από τον κύριο άξονα μετάδοσης και έχει σχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει με το νέο οπίσθιο σύστημα. Η διεύθυνση από τον τελευταίο άξονα βοηθά στη βελτίωση της κατανομής του βάρους και στη μείωση της φθοράς των ελαστικών.

Προηγούμενο άρθροStellantis – Factorial Energy: Ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης
Επόμενο άρθροΌμιλος Συγγελίδη: Aναβάθμιση ανθρώπινου δυναμικού του Eurorepar Car Service