Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του, προχώρησε στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του – saracakis.gr – αναθέτοντας στην Generation Y – International eBusiness Hub το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός υπερσύγχρονου και διαδραστικού εταιρικού website.

H νέα εταιρική διαδικτυακή ταυτότητα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι μία φιλική προς τον χρήστη διαδραστική ιστοσελίδα, που συνδυάζει τις αναφορές στην μεγάλη ιστορία του Ομίλου με την αξιοσημείωτη πορεία και εξέλιξή του σε υπεύθυνο οργανισμό, με έμφαση στην υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών λειτουργίας προς όφελος των ανθρώπων του, των πελατών και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Μέσω αυτού του σύγχρονου ψηφιακού εργαλείου, η Generation Y – International eBusiness Hub δημιούργησε μία ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης ισχυροποιώντας ακόμα περισσότερο την παρουσία του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στο διαδίκτυο.

Ο επισκέπτης κατά την πλοήγησή του στο saracakis.gr έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ιστορία του Ομίλου, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, για τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και για τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού και των ευκαιριών καριέρας αλλά και πρακτικής άσκησης που δημιουργούνται καθημερινά στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης του Ομίλου και του μετασχηματισμού του σε οργανισμό διεθνών προδιαγραφών.

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, που ιδρύθηκε το 1922, σβήνει φέτος 100 κεράκια και εξακολουθεί να διοικείται από την ιδρυτική οικογένεια. Είναι ένας δραστήριος οργανισμός καθώς αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα και διανομέα ευρύτατης γκάμας προϊόντων διεθνών κατασκευαστών παγκοσμίου φήμης: αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, μηχανές θαλάσσης, επαγγελματικά οχήματα και μηχανήματα έργου.

Με στόχο να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών του, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και στον τομέα του after sales, με ιδιαίτερη φροντίδα των προϊόντων καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, προσφέροντας, έτσι, στους πελάτες του την ηρεμία και τη βεβαιότητα ότι θα απολαμβάνουν συνολική εμπειρία υψηλής ποιότητας.

Προηγούμενο άρθροΝέα PR & Communications Manager στην Opel Hellas
Επόμενο άρθροNissan: δοκιμές επαλήθευσης συστήματος διαχείρισης ενέργειας