Τα ρομπότ στάθμευσης της Stanley Robotics αυξάνουν την χωρητικότητα στάθμευσης στο αεροδρόμιο του Gatwick, ενώ απαιτείται πολύ λιγότερο περπάτημα από τον τεράστιο χώρο στάθμευσης στον κεντρικό σταθμό. Ο Stan, ένα αυτόνομο ρομπότ, μπορεί να παρκάρει μόνος του το αυτοκίνητο του ταξιδιώτη.

Τα οφέλη είναι προφανή: δεν χρειάζεται πλέον να αναζητά κάποιος μια κενή θέση και δεν περπατά μέσα σε ατέλειωτους χώρους στάθμευσης. Ο Stan θα είναι επίσης σε θέση να σταθμεύσει τα αυτοκίνητα πιο πυκνά από τους ανθρώπους, επιτρέποντας έτσι τη στάθμευση περισσότερων αυτοκινήτων στο χώρο.

Αφού ο οδηγός αφήσει το όχημά του σε προκαθορισμένο σημείο, μπορεί να καλέσει τον Stan μέσω μιας οθόνης αφής. Στη συνέχεια, ο Stan θα σαρώσει το όχημα για να καθορίσει το μέγεθός του, θα σηκώσει το όχημα στην πλατφόρμα του και θα το μεταφέρει σε ένα σημείο όπου θα χωράει. Ο Stan θα θυμάται επίσης το δρομολόγιο του επιβάτη, ώστε το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο όταν επιστρέψει στο Gatwick.

Ο Stan είναι προϊόν της Stanley Robotics, μιας γαλλικής εταιρείας ρομποτικής στάθμευσης που ήδη διαχειρίζεται ρομπότ στάθμευσης στο αεροδρόμιο της Λυών.

Η δοκιμή στο Gatwick θα πραγματοποιηθεί στη Ζώνη Β του χώρου στάθμευσης μακράς διαρκείας του νότιου τερματικού σταθμού του αεροδρομίου, όπου 170 θέσεις από τις υπάρχουσες 2.350 θα ελέγχονται από τον Stan. Το εντυπωσιακό είναι πως αυτές οι 170 θέσεις θα χρησιμοποιηθούν για την ρομποτική στάθμευση 270 οχημάτων, δημιουργώντας αποτελεσματικά 100 επιπλέον θέσεις. Η δοκιμή θα ξεκινήσει τον Απρίλιο και θα ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Αν πετύχει, το σύστημα θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε όλους τους χώρους στάθμευσης του αεροδρομίου.

Προηγούμενο άρθροΗ νέα Mercedes-Benz V-Class με μια ματιά
Επόμενο άρθροO Anibal Aparicio στην Parcours που διαφοροποιεί τις δραστηριότητές της