Groupe Renault: νέος CEO, νέα οργανωτική δομή

Αύξηση πωλήσεων, μείωση εσόδων για τον Όμιλο Renault σε περιβάλλον πανδημίας. Συγκεκριμένα, τα έσοδα του Ομίλου ανήλθαν σε 10 δισ. ευρώ (-1,1%) το πρώτο τρίμηνο του 2021. Σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, τα έσοδα θα είχαν αυξηθεί κατά 4,4%.

Η αυτοκινητοβιομηχανία Renault εξαιρουμένων των εσόδων της AVTOVAZ παρουσίασε σταθερότητα με 8,6 δισ. ευρώ. Θετική επίδραση κατά περισσότερο από 6 μονάδες έχει η νέα εμπορική πολιτική του στρατηγικού σχεδίου «Renaulution».

Οι παγκόσμιες πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 1,1% στα 665.038 οχήματα το τρίμηνο.

Στην Ευρώπη, η μάρκα Renault πούλησε 250.163 οχήματα με αύξηση 2,7%.

Η Renault πούλησε 42.951 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2021. Στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, οι ηλεκτρικές και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις της μάρκας Renault αντιπροσώπευαν το 23% των ταξινομήσεών της.

Μετά την κυκλοφορία του Twingo E-TECH Electric, η Renault συνεχίζει να επεκτείνει τη σειρά της με την άφιξη του νέου Arkana E-TECH hybrid, του Captur E-TECH hybrid και του νέου Mégane hatchback E-TECH plug-in hybrid στο δεύτερο τρίμηνο.

Σε περιοχές εκτός Ευρώπης, η Renault επικεντρώνεται στα πιο κερδοφόρα τμήματα: στην Ινδία, η μάρκα κυκλοφόρησε επιτυχώς το νέο Kiger στο ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα μικρών SUV. Και στη Ρωσία με το νέο Duster, που πωλείται από τον Μάρτιο.

Η Dacia πούλησε 121.231 οχήματα (+ 10,2%) χάρη στην επιτυχία της κυκλοφορίας του νέου Sandero και την καλή απόδοση των πωλήσεων του Duster. Το νέο Dacia Spring το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της μάρκας, έχει ήδη σχεδόν 10.000 προπαραγγελίες.

Η Lada πούλησε 90.472 οχήματα με καλή απόδοση στη ρωσική εγχώρια αγορά (+ 5,4%), υποστηριζόμενη από τα Granta, Vesta και την επιτυχή έναρξη του NIVA Travel.

Οι Υπηρεσίες Κινητικότητας σημείωσαν έσοδα 5 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Τα έσοδα της RCI Bank και των υπηρεσιών χρηματοδότησης ανήλθαν σε 759 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο, μειωμένα κατά 8,2% σε σύγκριση με το 2020, κυρίως λόγω της μείωσης της δραστηριότητας αντιπροσώπων και της αρνητικής συναλλαγματικής επίδρασης – 24 εκατομμύρια ευρώ. Ο αριθμός των νέων συμβάσεων χρηματοδότησης μειώθηκε κατά -10,9%. Η μέση απόδοση ενεργητικού ανήλθε σε 45,9 δις. ευρώ στο τέλος Μαρτίου 2021, -6,9% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020

Στις 31 Μαρτίου 2021, τα συνολικά αποθέματα (συμπεριλαμβανομένου του ανεξάρτητου δικτύου) αντιπροσώπευαν 487.000 μονάδες σε σύγκριση με 661.000 στο τέλος Μαρτίου 2020, μείωση -26%.

Ενοποιημένα έσοδα Groupe Renault

Συνολικές πωλήσεις επιβατικών και LCV ανά μάρκα

* Με εξαίρεση το Shineray

 

 

Προηγούμενο άρθροFleet Week: στρατηγικές επιτυχίας για τον στόλο LCV
Επόμενο άρθροACEA – T&E: Φορτηγά Μηδενικών Εκπομπών