Το επόμενο Remarketing Expert Track (RET) στις 14 Ιουνίου θα επικεντρωθεί στην πρόκληση της αποδέσμευσης οχημάτων στόλου και πιο συγκεκριμένα, στον τρόπο ανάπτυξης της βέλτιστης προσέγγισης. 

Λάβετε μέρος στην εικονική εκδήλωση Remarketing Expert Track στις 14 Ιουνίου 2022, από τις 14:00 έως τις 18:00 (13:00 – 17:00 CET), για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας.

Οι πωλητές οχημάτων θα μπορούσαν πλέον να διαθέτουν το απόθεμα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τους πανεύκολα.

Λόγω των παρατεταμένων χρόνων παράδοσης νέων οχημάτων, τα μεταχειρισμένα έχουν πολύ μεγάλη ζήτηση. Όπως αποδεικνύεται από τα κέρδη ρεκόρ που ανακοίνωσαν οι εταιρείες leasing στις πρόσφατες ετήσιες εκθέσεις τους – που προέρχονται κυρίως από απροσδόκητα κέρδη remarketing – ορισμένα ενδιαφερόμενα μέρη τα καταφέρνουν πολύ καλά στην αποδέσμευση αποθεμάτων των οχημάτων τους.

Αλλά ακόμα και υπό ευνοϊκές συνθήκες πώλησης, τα κέρδη μπορούν να μεγιστοποιηθούν. Και ειδικά υπό ευνοϊκές συγκυρίες πώλησης, είναι λογικό να προετοιμάζεται κάποιος για δύσκολες περιόδους. Με άλλα λόγια: τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να τελειοποιήσετε την διαδικασία αποδέσμευσης.

Και αυτό ακριβώς θα είναι το επίκεντρο του Remarketing Expert Track – του πλέον πρόσφατου της σειράς εικονικών εκδηλώσεων μισής ημέρας για καυτά θέματα του ευρωπαϊκού κλάδου remarketing οχημάτων. Συγκεκριμένα, αυτό το RET θα επικεντρωθεί σε:

  • διαχείριση προσέγγισης πολλαπλών διαύλων,
  • αντιμετώπιση της ιδιωτικότητας δεδομένων οχήματος και
  • διαχείριση EV.

Τα κύρια σημεία:

  • Παρουσίαση πρωτοποριακής σκέψης για την ιδιωτικότητα δεδομένων οχημάτων, από τον Andrea Amico, ιδρυτή και CEO της Privacy4Cars.
  • Το θέμα της ιδιωτικότητας δεδομένων θα ολοκληρωθεί με παρουσίαση των επιπτώσεων του GDPR και συζήτηση με ειδικούς.
  • Ξεχωριστές ενότητες με στελέχη των Auto1 Group, Cars2click και TÜV Süd για τα θέματα της ημέρας.
  • Παρουσίαση του remarketing πολλαπλών διαύλων από τον Sebastian Fuchs, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Manheim και RMS Automotive Europe, Cox Automotive.
  • Παρουσίαση των κινδύνων του στασιμοπληθωρισμού για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και τις πιθανές επιπτώσεις του στο remarketing από τον Maxime Chalot, Πρόεδρο του ομίλου Automotive & Mobility της BDO.
  • Παρουσίαση του αντίκτυπου της προσέγγισης πολλαπλών διαύλων στο remarketing, από τον Luis Maria Pérez-Serrano, CEO Remarketing and Mobility Consulting της TÜV Süd.
  • Κλείσιμο της απογευματινής εκδήλωσης με συζήτηση πάνελ για το remarketing πολλαπλών διαύλων, στην οποία θα συμμετάσχουν εμπειρογνώμονες, καθώς και ο Wolfgang Reinhold, Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Remarketing Αυτοκινήτων CARA.

Όπως πάντα, το RET θα διοργανωθεί από τον Johan Verbois, ειδικό Remarketing του Fleet Europe.

Η προσέλευση στο Remarketing Expert Track είναι δωρεάν, αλλά απαιτείται εγγραφή. Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή εδώ.

Προηγούμενο άρθροALD – ChargePoint: Συνεργασία στη Γερμανία
Επόμενο άρθροΗ ανάλυση της JATO Dynamics για τον Απρίλιο 2022