Η Fiat παρουσίασε στην CES 2023, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500, το Fiat Metaverse Store -το πρώτο διαδραστικό ψηφιακό κατάστημα πώλησης αυτοκινήτων σε περιβάλλον Metaverse– αλλά και μια σειρά υπηρεσιών που θα υποστηρίξουν το λανσάρισμα του νέου 500e στην αγορά των ΗΠΑ το 2024.
Η επιστροφή της Fiat στην πλέον σημαντική έκθεση υψηλής τεχνολογίας στον κόσμο, την Consumer Electronics Show (CES) στο Las Vegas, σηματοδοτήθηκε από μια σειρά ανακοινώσεων που δίνουν το στίγμα για την παρουσία της ιταλικής μάρκας στην αγορά των ΗΠΑ.
Με έμφαση στην εξηλεκτρισμένη κίνηση και την «πρακτική τεχνολογία», η Fiat βρήκε το ιδανικό πεδίο στη CES 2023 για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο αμερικανικό κοινό το Fiat Metaverse Store, μια καινοτόμo ιδέα που πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ιταλία και σύντομα θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές. Πρόκειται για το πρώτο διαδραστικό κατάστημα στον κόσμο σε περιβάλλον Metaverse, το οποίο θα υποστηρίξει σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες της Free2move με ιδανικό τρόπο την άφιξη του αμιγώς ηλεκτρικού 500 στην αγορά των ΗΠΑ. Ένα νέο οικοσύστημα με επίκεντρο το ηλεκτρικό 500 θα είναι διαθέσιμο και για το αμερικανικό κοινό, το οποίο θα προωθεί την πρακτική και εύκολη πρόσβαση στα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.
Στην έκθεση του Los Angeles το 2022, ο Olivier Francois, CEO της Fiat και Global CMO της Stellantis, είχε ανακοινώσει το λανσάρισμα του νέου Fiat 500e στις ΗΠΑ στις αρχές του 2024, με το Fiat Metaverse Store να αποτελεί έναν από τους πυλώνες που θα υποστηρίξουν την εμπορική πορεία του θρυλικού μοντέλου της μάρκας στις ΗΠΑ. Συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη επαφή μέσω του Fiat Product Genius, το αμερικανικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τα πάντα γύρω από το 500e από την άνεση του σπιτιού του. Μία πρώτη ιδέα από αυτή την υπηρεσία που θα είναι διαθέσιμη με το λανσάρισμα του μοντέλου, το κοινό βίωσε ήδη στην CES.
Η διάθεση του αμιγώς ηλεκτρικού 500 στις ΗΠΑ αποτελεί ένα τεράστιο βήμα στη διεύρυνση της Fiat στην παγκόσμια αγορά, τόσο σε εμπορικό επίπεδο, όσο και επικοινωνίας της φιλοσοφίας της μάρκας που ορίζει ότι οι προηγμένες τεχνολογίες και τα οφέλη της εξηλεκτρισμένης κίνησης θα πρέπει να είναι προσβάσιμα από το ευρύ κοινό. Μετά την Ευρώπη, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, το αμιγώς ηλεκτρικό 500 θα μεταφέρει το μήνυμα του και στην αγορά της Β. Αμερικής.