Η Porsche προχωρά στην χρήση εναλλακτικών οχημάτων για τον στόλο logistics. Από κοινού με τους εταίρους της logistics, η εταιρεία χρησιμοποιεί έξι νέα ηλεκτρικά HGV (βαρέα φορτηγά οχήματα) στις εγκαταστάσεις της Zuffenhausen, Weissach και Leipzig.

Αυτά τα οχήματα μεταφέρουν υλικά παραγωγής στα εργοστάσια, παράλληλα με τον υπάρχοντα στόλο 22 HGV που χρησιμοποιεί βιοαέριο. Ένα άλλο ηλεκτρικό HGV παραδίδει νέα οχήματα στην Ελβετία από το εργοστάσιο του Zuffenhausen. Επιπλέον, η εταιρεία δοκιμάζει τη χρήση συνθετικών καυσίμων (HVO100) υπό την επίβλεψη του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καρλσρούης (KIT). Για τον σκοπό αυτόν, δώδεκα βαρέα οχήματα του υπάρχοντος στόλου θα χρησιμοποιηθούν στο εργοστάσιο του Zuffenhausen και θα λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα.

«Η απανθρακοποίηση είναι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας για την αειφορία. Η χρήση φορτηγών εναλλακτικών κινητήρων και καυσίμων είναι σημαντικό βήμα προς επίτευξη των φιλόδοξων στόχων μας. Με αυτόν τον τρόπο, επιλέγουμε συνδυασμό τύπων μετάδοσης κίνησης των οχημάτων», δήλωσε ο Albrecht Reimold, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου, υπεύθυνος Παραγωγής και Logistics της Porsche AG.

Τα HGV που κινούνται με βιοαέριο (CNG και LNG) χρησιμοποιούνται από την Porsche εδώ και πολύ καιρό. Θα προστεθούν τώρα καιι τα νέα ηλεκτρικά HGV για τις τυπικές διαδικασίες. Οι εταίροι Logistics, Keller Group, MüllerDie lila Logistik και Elflein έχουν επίσης δεσμευτεί να χρησιμοποιούν ηλεκτρικά HGV με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό ισχύει και για το νέο ηλεκτρικό HGV που χρησιμοποιείται από την εταιρεία logistics Galliker για παράδοση νέων οχημάτων στην ελβετική αγορά από το εργοστάσιο της Porsche στο Zuffenhausen.

Προηγούμενο άρθροΌμιλος Σαρακάκη, εκπαιδευτικό ταξίδι στη Σουηδία
Επόμενο άρθροΗ DS Automobiles και ο Antoine de Saint Exupéry