Mercedes-AMG SL

Η νέα γενιά Mercedes AMG SL, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, είναι το πρώτο μοντέλο SL που δημιουργήθηκε από το τμήμα επιδόσεων AMG.

Η Mercedes-AMG SL διαθέτει επίσης υφασμάτινη οροφή, σε αντικατάσταση της σκληρής οροφής της προηγούμενης γενιάς, και διάταξη καθισμάτων 2 + 2.

Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+

Το roadster βασίζεται στην ελαφρά Modular Sports Architecture, από συνθετικά υλικά και αλουμίνιο, της Mercedes. Η ακαμψία του αμαξώματος αυξήθηκε κατά 18% και, μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους, προσδίδει στο αυτοκίνητο εξαιρετική δυναμική οδήγησης, όπως αναφέρει η Mercedes.

Το SL θα κυκλοφορήσει με τους διπλά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες V-8 4,0 λίτρων της AMG, ισχύος 585 και 476 ίππων. Το μοντέλο των 585 ίππων επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα, ανέφερε η Mercedes. Τα δύο μοντέλα διαθέτουν στάνταρ τετρακίνηση. Αργότερα θα προστεθεί υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το SL είναι επίσης εξοπλισμένο με στάνταρ ενεργό σύστημα διεύθυνσης οπίσθιου άξονα. Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί στέφονται, είτε προς την αντίθετη, είτε προς την αυτή κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, προσδίδοντας στο roadster ευέλικτα και σταθερά χαρακτηριστικά χειρισμού, αναφέρει η Mercedes.

«Το νέα SL συνδυάζει τα σπορ γονίδια της πρωτότυπης SL, με την χαρακτηριστική οδηγική απόδοση της AMG», δήλωσε ο Πρόεδρος της Mercedes-AMG, Philipp Schiemer.

Η απόφαση να εξοπλισθεί το SL με υφασμάτινη οροφή, αντί της προηγούμενης μεταλλικής, μείωσε το βάρος κατά 21 κιλά και αυτό, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο πλέον κέντρο βάρους, επιδρά θετικά στη δυναμική οδήγηση και την οδική συμπεριφορά, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ένα ενεργό σύστημα ελέγχου αέρα δύο τμημάτων, που αποτελείται από κάθετες περσίδες, πίσω από την χαμηλότερη εισαγωγή αέρα της εμπρόσθιας ποδιάς και οριζόντιες περσίδες, πίσω από την ανώτερη εισαγωγή αέρα, μειώνουν την οπισθέλκουσα και την εμπρόσθια άντωση.

Το ανασχεδιασμένο σύστημα πέδησης AMG χρησιμοποιεί ελαφρύτερους, πιο συμπαγείς συνθετικούς δίσκους και οι έξι τύποι οδήγησης AMG Dynamic Select επιτρέπουν ευρύ φάσμα συμπεριφορών οχήματος.

Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν υποστήριξη εγρήγορσης, που μπορεί να αναγνωρίσει τα τυπικά σημάδια υπνηλίας και απροσεξίας οδηγού, ενεργή διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, ενεργή υποστήριξη διεύθυνσης και τυφλών σημείων, μεταξύ άλλων.

Το SL είναι επίσης εξοπλισμένο με την τεχνολογία προβολέων Digital Light της εταιρείας, η οποία προβάλλει προειδοποιητικά σύμβολα στο οδόστρωμα, φωτίζει προειδοποιητικά τους πεζούς στην άκρη του δρόμου και προσφέρει βοήθεια σε στενούς δρόμους, προβάλλοντας διαγράμμιση στο οδόστρωμα.

Το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Mercedes-Benz User Experience (MBUX) δεύτερης γενιάς, που πρωτοεμφανίστηκε στη νέα Mercedes S-Class, διαθέτει ειδικές επιλογές AMG, όπως “AMG Performance” και “AMG TRACK PACE”. Παρέχει εύχρηστες λειτουργικές επιλογές και πολλές ψηφιακές υπηρεσίες της Mercedes me connect, στις οποίες η πρόσβαση πραγματοποιείται μέσω της οθόνης αφής ή των πλήκτρων ελέγχου αφής του τιμονιού. Το σύστημα επιτρέπει επίσης την ενσωμάτωση smartphone των Apple CarPlay και Android Auto και συστήματος hands-free μέσω σύνδεσης Bluetooth. https://betsforcrypto.com

Η πλοήγηση μέσω Live Traffic Information και Car-to-X επιτρέπει στα συνδεδεμένα οχήματα να ανταλλάσσουν πληροφορίες κυκλοφορίας και προσφέρει στους οδηγούς δεδομένα κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο. Οι διαθέσιμοι χώροι στάθμευσης σε δημόσιους δρόμους εμφανίζονται με πρόβλεψη διαθεσιμότητας.

Η εξατομίκευση αποτελεί άλλο ένα βασικό στοιχείο, με τρία διαθέσιμα σύνολα εξωτερικής σχεδίασης, 12 χρώματα βαφής, τρεις παραλλαγές χρώματος οροφής και διάφορα νέα σχέδια τροχών.

Προηγούμενο άρθροΠαγκόσμια πρεμιέρα για το Range Rover 5ης γενιάς
Επόμενο άρθροΗ Hertz παραγγέλνει 100.000 Tesla