Σημαντικές εμπορικές επιτυχίες κατέγραψε η Opel το 2023 στην Ελλάδα, κατακτώντας τη δεύτερη θέση των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων και την πρώτη θέση των εταιρικών.

Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το 2023 για την Opel στην ελληνική αγορά. Η γερμανική εταιρεία σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων επιβατικών, διπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις της σε σχέση με το 2022 και κατακτώντας μερίδιο αγοράς 7,7%.

Η εμπορική επιτυχία της Opel οφείλεται, σε μεγάλο βαθμό, στο Opel Corsa. Το γερμανικό supermini στέφθηκε πρωταθλητής το 2023, κατακτώντας την πρώτη θέση των πωλήσεων, τόσο στην κατηγορία του, όσο και στο σύνολο της αγοράς, υπερδιπλασιάζοντας τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Μάλιστα, το Corsa διατήρησε σταθερά την πρώτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς ήταν το 2012. Επιπλέον, το Corsa αναδείχτηκε ως το πλέον προτιμώμενο μοντέλο των εταιρειών, κατακτώντας την πρώτη θέση και στις εταιρικές πωλήσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως ένα στα τέσσερα εταιρικά οχήματα που ταξινομήθηκαν το 2023, ήταν Corsa. Τέλος, το Corsa-e κατέκτησε τη δεύερη θέση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία του, επιτυγχάνοντας εντυπωσιακή αύξηση ταξινομήσεων κατά 1.812,3%!

Σημαντική ήταν και η συνεισφορά των Crossland και Mokka στα εμπορικά αποτελέσματα της Opel κατά το 2023. Συγκεκριμένα, τα δύο μοντέλα κατέκτησαν, συνδυαστικά, μερίδιο 9,5% στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των B SUV, με το Crossland να επιτυγχάνει σημαντική αύξηση ταξινομήσεων κατά 84,1% συγκριτικά με το 2022. Αντίστοιχα, το Mokka υπερδιπλασίασε τις ταξινομήσεις του σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Και στην αγορά των Επαγγελματικών Οχημάτων η Opel σημείωσε σημαντική αύξηση στις ταξινομήσεις. Τα Combo, Vivaro και Movano, χάρη στην ποιότητα κατασκευής και την πρακτικότητά τους και υποστηριζόμενα από το ελκυστικό εμπορικό πρόγραμμα 3-4-5-6, απέφεραν στην Opel μερίδιο αγοράς 9,1% στην κατηγορία των κλειστών φορτηγών (37,6% αύξηση συγκριτικά με το 2022). Επιπλέον, η Opel κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των ηλεκτρικών κλειστών φορτηγών, επιτυγχάνοντας μερίδιο 20,9%, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών στα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Η Opel στοχεύει σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά και το 2024. Το νέο Corsa βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της μάρκας σε όλη την Ελλάδα. Το best seller της ελληνικής αγοράς, σημαντικά ανανεωμένο, έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, χάρη στην τολμηρή σχεδίασή του, το πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit, το πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών που προσφέρει, αλλά και την ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, στην οποία σύντομα θα προστεθούν υβριδικές εκδόσεις, καθώς και το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa Electric. Σύντομα, αναμένεται επί ελληνικού εδάφους και η πρόταση της Opel στον τομέα της μικροκινητικότητας με το Rocks Electric, ένα διθέσιο όχημα που χρησιμοποιεί αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβα, αποτελώντας έτσι ιδανική λύση για καθημερινές μετακινήσεις με σεβασμό προς το περιβάλλον.

 

Προηγούμενο άρθροΟ Nicolas Lopez Appelgren CEO της Lynk & Co Ευρώπης
Επόμενο άρθροΗ νέα γενιά του Mitsubishi ASX στην Ελλάδα