
Το Hyundai Motor Group, συμπεριλαμβανομένης της Kia, δεν αναμένει να κυκλοφορήσει μπαταρίες EV στερεάς κατάστασης μέχρι το 2030, το νωρίτερο.
Η εταιρεία είπε ότι υπάρχει «πολλή αβεβαιότητα» σχετικά με την πολλά υποσχόμενη νέα τεχνολογία μπαταριών. Ποιος άραγε θα είναι ο πρώτος που θα αποκτήσει το «ιερό δισκοπότηρο» της τεχνολογίας μπαταριών στην αγορά; Η Mercedes-Benz, η Toyota, η Stellantis, η Honda ή οι κινεζικοί γίγαντες μπαταριών CATL και BYD; Κατά τη διάρκεια της Ημέρας EV 2025, ο επικεφαλής προγραμματισμού παραγωγής της Hyundai Motor σε παγκόσμιο επίπεδο, Spencer Cho εξήγησε ότι η πολλά υποσχόμενη νέα τεχνολογία μπαταριών είναι πολύ πιο περίπλοκη από ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι.
Εν τω μεταξύ, η Hyundai και η Kia, που συγκεντρώνουν πόρους, σχεδιάζουν να βελτιώσουν την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) και κοβαλτίου λιθίου νικελίου μαγγανίου (NMC). Η Hyundai θα αποκαλύψει την πιλοτική σειρά μπαταριών της σε στερεά κατάσταση μέσα στον μήνα, οπότε ενδέχεται να μάθουμε περισσότερα σύντομα.