Mercedes-Benz E-Class Exclusive line

Χάρη στις ψηφιακές καινοτομίες στο εσωτερικό, η νέα E-Class είναι πιο έξυπνη, επιτυγχάνοντας μια νέα διάσταση εξατομίκευσης και επιχειρηματικής λειτουργικότητας.

Για περισσότερα από 75 χρόνια, η E-Class θέτει τα πρότυπα στα πολυτελή αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας. Το 2023, η Mercedes-Benz ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο: η νέα E-Class δείχνει το δρόμο για τη μετάβαση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ηλεκτρική κίνηση.

Η νέα Mercedes-Benz E-Class με μια ματιά

Οι ευρύχωρες διαστάσεις του θαλάμου επιβατών οφείλονται εν μέρει στο μεταξόνιο, το οποίο είναι 22 χιλιοστά μεγαλύτερο από του προηγούμενου μοντέλου (2961 χιλιοστά).

Το φωτιζόμενο περίγραμμα της μάσκας (προαιρετικό) διαθέτει δύο οπτικές ίνες πίσω από τις λωρίδες χρωμίου. Ο φωτισμός παρέχεται από ίνες υάλου μονάδων LED.

Με δύο τύπους προβολής (Κλασική και Σπορ) και τρεις λειτουργίες (Πλοήγηση, Βοήθεια, Σέρβις), τα γραφικά των οθονών μπορούν να ρυθμιστούν. Το νέο MBUX διαθέτει νέα παρουσίαση εικονιδίων στις οθόνες, πιο απλή και έγχρωμη τύπου smartphone.

Αναλόγως αγοράς, διατίθεται σύστημα επικοινωνίας 5G, που επιταχύνει τους ρυθμούς δεδομένων σε σχέση με το LTE/UMTS.

Με το σύστημα Ψηφιακού Κλειδιού Οχήματος, [1] το iPhone και το Apple® Watch μετατρέπονται σε κλειδί αυτοκινήτου. Εάν ο οδηγός διαθέτει συμβατή συσκευή [2], μπορεί να την χρησιμοποιήσει για την εκκίνηση και το κλείδωμα της E-Class. Είναι επίσης δυνατή η κοινή χρήση κλειδιού: Το Ψηφιακό Κλειδί Οχήματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί από έως και 16 άτομα. Στις αγορές όπου διατίθενται υπηρεσίες Mercedes me connect, το ψηφιακό κλειδί οχήματος περιλαμβάνεται στο πακέτο KEYLESS-GO [3]. Αυτός ο συνδυασμός εξοπλισμού διατίθεται στη νέα E-Class από το Premium Package και επάνω.

Η λειτουργία μπλοκαρίσματος οθόνης συνοδηγού έχει δύο στάδια: κατ’ αρχάς, το σύστημα ανίχνευσης καθίσματος καταγράφει την κατάληψη του καθίσματος συνοδηγού. Εάν ναι, η επιφάνεια αφής της οθόνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το κάθισμα συνοδηγού μέσω MBUX. Εάν το κάθισμα του συνοδηγού δεν είναι κατειλημμένο, η οθόνη είναι διακοσμητική.

Οι ψηφιακές καινοτομίες της νέας Mercedes-Benz E-ClassΣτη νέα E-Class, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν δικές τους διαδικασίες στο MBUX. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να συντονίσουν συνθήκες και λειτουργίες. Για παράδειγμα, ενεργοποίηση θέρμανσης καθίσματος και ρύθμιση φωτισμού καμπίνας, αν η εσωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από δώδεκα βαθμούς Κελσίου.

Πολλοί επιβάτες αδιαθετούν στο αυτοκίνητο. Το νέο πρόγραμμα κατά της αδιαθεσίας, ENERGIZING COMFORT, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του συνοδηγού ή να καθυστερήσει την εμφάνισή τους, να τα ελαφρύνει και να αυξήσει την ευεξία.

Στη νέα E-Class, η ακουστική μπορεί πλέον να βιωθεί μέσω τρίτης αίσθησης: η λωρίδα ενεργού φωτός στην κορυφή του ταμπλό και στα πετάσματα των εμπρόσθιων θυρών μπορεί να αναπαράγει οπτικά οποιονδήποτε ψυχαγωγικό ήχο.

Το αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMOTRONIC (προαιρετικό) διαθέτει νέο τύπο εξαερισμού: όλοι οι εμπρόσθιοι αεραγωγοί ρυθμίζονται αυτομάτως ηλεκτρικά. Η νέα λειτουργία άνεσης ονομάζεται Digital Vent Control και διαθέτει δύο ενεργοποιητές σε κάθε αεραγωγό.

Με οπισθέλκουσα (Cd) 0,23 [4], η νέα E-Class έχει πολύ καλές επιδόσεις στην κατηγορία της. Το εμπρόσθιο τμήμα Α, των 0,236 τ.μ., είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από του προηγούμενου μοντέλου (0,234 τ.μ.).

Η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί 500 μικρόφωνα κατά τις διαδικασίες αεροακουστικής.

Η νέα E-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή με το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης οπίσθιου άξονα, του οποίου η γωνία διεύθυνσης 4,5 μοίρες. Στα μοντέλα E-Class 4MATIC, ο κύκλος στροφής είναι 11,1 μέτρα, αντί των 12,0 μέτρων, ενώ στις οπισθοκίνητες εκδόσεις μειώνεται από τα 11,6 στα 10,8 μέτρα.

Χάρη στην ηλεκτροκίνηση και την έξυπνη μείωση μεγέθους, η νέα E-Class θέτει νέα πρότυπα επιδόσεων. Τα μισά μοντέλα που θα διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι plug-in υβριδικά τέταρτης γενιάς. Με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) [5], τα μοντέλα σε πολλές περιπτώσεις θα κυκλοφορούν μόνο με ηλεκτρική ισχύ, χωρίς χρήση βενζινοκινητήρα.

Το στάνταρ σύστημα Active Parking Assist μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της οθόνης αφής. Επιπλέον, η αυτοματοποιημένη στάθμευση και αναχώρηση είναι πολύ πιο γρήγορες από πριν, καθώς η ταχύτητα αυξήθηκε στα 4 χλμ/ώρα.


[1] Για τη χρήση των υπηρεσιών Mercedes me connect απαιτείται η ταυτοποίηση Mercedes me ID και συμφωνία για τους Όρους Χρήσης της. Επιπλέον, πρέπει να υπάρξει αντιστοίχιση του οχήματος με τον λογαριασμό χρήστη. Με τη λήξη της αρχικής συμφωνίας, οι υπηρεσίες μπορούν να ανανεωθούν επί πληρωμή, εφόσον εξακολουθούν να παρέχονται. Η αρχική ενεργοποίηση των υπηρεσιών είναι δυνατή εντός έτους από την πρώτη ταξινόμηση του οχήματος ή παραγγελίας του πελάτη, όποιο συμβεί πρώτο. Η χρήση του ψηφιακού κλειδιού οχήματος απαιτεί επίσης δεδομένα εκ μέρους του πελάτη.

[2] Κατά το λανσάρισμα στην αγορά, το Digital Vehicle Key θα είναι συμβατό με το iPhone 11 και μεταγενέστερα (εκτός του iPhone SE) και το Apple® Watch 6 (εκτός του Apple® Watch SE). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δυνατότητα UWB. Η Mercedes-Benz επιδιώκει επέκταση συμβατότητας με άλλες συσκευές.

[3] Εκτός από το σύστημα πρόσβασης και κίνησης KEYLESS-GO και την προεγκατάσταση του Ψηφιακού Κλειδιού Οχήματος, περιλαμβάνονται τα χωνευτά χερούλια θυρών, το πρακτικό άνοιγμα και κλείσιμο και ο τηλεχειρισμός του χώρου αποσκευών.

[4] Αναλόγως προδιαγραφών οχήματος

[5] Η αυτονομία προσδιορίστηκε βάσει Οδηγίας 2017/1151/ΕΕ.

 

Προηγούμενο άρθροGreen NCAP: Volkswagen T-Roc, το καθαρότερο ICE
Επόμενο άρθροΗ Volvo Χρυσός Χορηγός στο 8ο Φόρουμ Δελφών