Πρώτο στο segment C‐SUV στην Ελλάδα το Toyota C‐HR

Παρά την πτωτική πορεία της αγοράς λόγω της έλλειψης ημιαγών και του πολέμου που δημιουργούν καθυστερήσεις στην παραγωγή νέων αυτοκινήτων, κάποιες μάρκες επικράτησαν στην Ελλάδα και την Ευρώπη το Α’ τετράμηνο 2022, υπερπηδώντας τα εμπόδια.

Με αρκετές ανακατατάξεις συγκροτείται η πρώτη δεκάδα στην Ελλάδα το τετράμηνο Ιανουαρίου Απριλίου 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, αποτελούμενη από τις Toyota, με 4.651 μονάδες (+0,9%) και 14,7% μερίδιο αγοράς, την Hyundai, με 2.821 (-1,8%) και 8,9% μερίδιο, την Peugeot με 2.475 μονάδες (-38,2%) και 7,8% μερίδιο, την Volkswagen με 2.391 (+10%) μονάδες και 7,5% της αγοράς, την Opel, 2.213 μονάδες (-2,6%) και 7,0%, την Citroen, 1.676 μονάδες (-2,7%) και 5,3%, την Kia, 1.639 μονάδες (+31,6%) και 5,2%, την Mercedes με 1.467 μονάδες (-10,1%) και 4,6%, την BMW με 1.271 μονάδες και 4,0% και την Ford με 1.137 μονάδες (-10,0%) και 3,6%.

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε την εξέλιξη κάθε μάρκας το α’ τετράμηνο κάθε έτους την τελευταία πενταετία στη χώρα μας.

Με χαμηλές μονάδες αλλά εντυπωσιακή μεταβολή σε σχέση με το περσινό τετράμηνο εμφανίζονται οι Cupra (141 μονάδες +1075%), Maserati (7 μονάδες +600%), Abarth (14 μονάδες +366,7%) και Subaru (35 μονάδες +218,2%). Πέραν όσων αναφέρονται στην πρώτη δεκάδα, θετικά κινήθηκαν οι Alfa Romeo (30 μονάδες +100%), Jeep (883 μονάδες +91,5%), Mazda (176 μονάδες +87,2%), Dacia (857 μονάδες +51,1%), Porsche (51 μονάδες +50,0%), Jaguar (30 μονάδες +7,1%), Fiat (1.025 μονάδες +4,7%) και Lexus (52 μονάδες +2,0%).

Από πλευράς κατηγοριών στο Segment A πρώτο το Hyundai i 10 με 743 μονάδες και 32,01% της κατηγορίας, στο A‐SUV το Suzuki Ignis με 251 και 98,43% της κατηγορίας. Στο Segment Β το Toyota Yaris με 1.621 μονάδες και 21,42% της κατηγορίας, στο B‐SUV το Volkswagen TROC με 861 μονάδες και 10,06%. Στο Segment C το Toyota Corolla με 928 μονάδες και 30,05%, στο C‐SUV το Toyota C‐HR με 1.109 μονάδες και 14,47%, Στο Segment D ισοβαθμούν τα Tesla Model 3 και Skoda Octavia με 110 μονάδες το καθένα και από 24,34% της κατηγορίας, στο D‐SUV το VOLVO XC60 με 157 μονάδες και 12,23% της κατηγορίας. Στο Segment E η Mercedes ESeries με 26 μονάδες και 56,52% της κατηγορίας, στο E‐SUV η Mercedes GLESeries με 34 μονάδες και 21,94% της κατηγορίας. Τέλος στο Segment F‐G η Porsche Taycan με 11 μονάδες και 50,00% και στο F‐G‐SUV η BMW iX με 13 μονάδες και 26,00% της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Οι μάρκες στην Ευρώπη το Α’ τετράμηνο 2022

Στην ευρωπαϊκή αγορά συνολικά, από πλευράς ομίλων κυριαρχεί το Volkswagen Group με 24,6% της αγοράς και ακολουθούν οι Stellantis με 20,4%, Renault Group με 9,9%, Hyundai Group με 9,6%, Toyota Group με 7,2%, BMW Group με 7,0%, Mercedes-Benz με 5,9% και Jaguar Land Rover Group με 0,6%.

Η κατάταξη από πλευράς μαρκών -και τα μερίδια αγοράς τους αντιστοίχως- είναι η εξής: Volkswagen 10,4%, Toyota 6,9%, Peugeot 6,3%, Mercedes 5,7%, BMW 5,6%, Renault 5,6%, Audi 5,2%, Kia 5,1%, Skoda 5,0%, Hyundai 4,5%, Ford 4,5%, Dacia 4,3%, Fiat και Abarth 4,0%, Citroen 3,9%, Opel/Vauxhall 3,7%, Seat και Cupra, 3,3%, Volvo 2,2%, Nissan 1,8%, Mini 1,4%, Mazda 1,2%, Jeep 1,2%, Porsche 0,7%, Mitsubishi 0,6%, Honda 0,5%, DS 0,5%, Land Rover 0,5%, Lancia/Chrysler 0,5%, Lexus 0,3%, Smart 0,3%, Alfa Romeo 0,2%, Jaguar 0,1%.

Προηγούμενο άρθροVision AMG: Γεύση από ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον
Επόμενο άρθροΣυνεργασία HOBBY και Volkswagen Commercial Vehicles