Ο Όμιλος Renault, υιοθετεί το υδρογόνο για τα LCV, ολοκληρώνoντας την προσφορά του στην ευρωπαϊκή αγορά με το Renault KANGOO Z.E. Hydrogen στα τέλη του 2019 και το Renault MASTER Z.E. Hydrogen το 2020.

Η Renault επεκτείνει τη χρήση των ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της με υδρογόνο. Δοκιμασμένη από το 2014, η τεχνολογία υδρογόνου του Groupe Renault αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Symbio, θυγατρική του Groupe Michelin. Τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με κυψέλη καυσίμου επέκτασης εμβέλειας που παρέχει ηλεκτρική και θερμική ισχύ 10 kW, αυξάνοντας την εμβέλεια των Renault MASTER Z.E. Hydrogen και των Renault KANGOO Z.E. Hydrogen σε πάνω από 350 χλμ. Ένα άλλο πλεονέκτημα του υδρογόνου είναι ότι η φόρτιση διαρκεί μόνον πέντε έως δέκα λεπτά. Το υδρογόνο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των επαγγελματιών που δεν έχουν ακόμα καλυφθεί από τα ηλεκτρικά οχήματα, ιδίως ως προς τις ανάγκες τους μεγάλων αποστάσεων.

Προγραμματισμένο για το πρώτο εξάμηνο του 2020, το Renault MASTER Z.E. Hydrogen θα τριπλασιάζει την εμβέλεια από τα 120 χλμ. στα 350 χλμ. και θα διατίθεται ως βαν (δύο εκδόσεις) και καμπίνα πλαισίου (δύο εκδόσεις). Εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές υδρογόνου τοποθετημένες κάτω από το σώμα του αυτοκινήτου, το όχημα θα αποκτήσει επιπλέον ευελιξία χωρίς συμβιβασμούς στον όγκο φορτίου από 10,8 m3 έως 20 m3 με ένα λογικό επιπλέον βάρος 200 kg.

Από τα τέλη του 2019, το Renault KANGOO Z.E. Hydrogen θα διαθέτει την καλύτερη πραγματική εμβέλεια έναντι οποιουδήποτε ηλεκτρικού βαν στην αγορά των 370 χλμ. (έναντι 230 χλμ. WLTP του Kangoo Z.E.). Με όγκο φορτίου 3,9 m3, παρά το δικαιολογημένο πρόσθετο βάρος των 110 kg, το όχημα θα είναι διαθέσιμο στη Γαλλία στα 48.300 ευρώ προ ΦΠΑ (συμπεριλαμβανομένης της αγοράς μπαταριών και μη συμπεριλαμβανομένων των οικολογικών επιχορηγήσεων).

Ο DenisLeVot, SVP της Alliance, Business Unit της Renault-Nissan LCV δήλωσε σχετικά: “Το Groupe Renault ολοκληρώνει την γκάμα των ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων του με το λανσάρισμα του Renault MASTER Z.E. Hydrogen και του Renault KANGOO Z.E. Hydrogen. Αυτά τα οχήματα παρέχουν στους επαγγελματίες όλη την εμβέλεια που χρειάζονται για τις μετακινήσεις τους σε μεγάλες αποστάσεις, καθώς και χρόνους φόρτισης ρεκόρ. Και τα πλεονεκτήματα δεν τελειώνουν εκεί, καθώς το Renault MASTER Z.E. Hydrogen και το Renault KANGOO Z.E. Hydrogen μπορούν να λειτουργήσουν με ενέργεια χωρίς άνθρακα, που σέβεται το περιβάλλον, ενώ προσφέρει όλη την άνεση της ηλεκτρικής οδήγησης”.

Αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα υδρογόνου (FCEV) λειτουργούν με κυψέλη καυσίμου, η οποία συνδυάζει υδρογόνο από τις δεξαμενές της με οξυγόνο από τον αέρα για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (για να τροφοδοτήσει τον ηλεκτροκινητήρα). Το πρώτο πλεονέκτημα: τα οχήματα αυτά πληρούν τις νέες περιβαλλοντικές απαιτήσεις της αστικής κινητικότητας. Επιπλέον, προσφέρουν αυξημένη αυτονομία, γρήγορη επαναφόρτιση υδρογόνου (από 5 έως 10 λεπτά) και εύκολη συντήρηση. Αυτά τα πλεονεκτήματα καθιστούν τα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου ιδιαίτερα κατάλληλα για τις πιεστικές ανάγκες και χρήσεις των επαγγελματιών σε μεγάλες αστικές περιοχές μέχρι την περιφέρεια των πόλεων: μεταφορές και εφοδιαστική, αστικές παραδόσεις και διάφορες τεχνικές υπηρεσίες, υπηρεσίες δημοτικών και τοπικών αρχών, εξπρές και ειδικό ταχυδρομείο.

Πάντα προσεκτικός με την αγορά, ο Όμιλος Renault επιθυμεί να προσφέρει στους επαγγελματίες πελάτες της Renault Pro+ μια συμπληρωματική εξατομικευμένη λύση με το Renault MASTER Z.E. Hydrogen και το Renault KANGOO Z.E. Hydrogen.

* Η πιστοποίηση WLTP βρίσκεται σε εξέλιξη

 

Προηγούμενο άρθροOpel Movano, μικρό λεωφορείο ή ανατρεπόμενο;
Επόμενο άρθροΗ Nissan δοκιμάζει EV με τεχνολογία διπλού μοτέρ και AWD