Ο Matthias Hossann ανέλαβε Διευθυντής Σχεδιασμού της μάρκας Peugeot. 

Προερχόμενος από την ομάδα ταλέντων του τμήματος στυλ του Groupe PSA, ο Matthias Hossann, 40 ετών, αποφοίτησε από τη σχολή σχεδιασμού Strate και εντάχθηκε στο τμήμα στυλ του Ομίλου το 2002. Από τότε κατείχε διάφορες θέσεις διεθνώς, με πέντε χρόνια στο κέντρο στυλ της Σαγκάης ασκώντας τις ικανότητές του στο σύνολο των εμπορικών σημάτων του Ομίλου. Από το 2013, είναι υπεύθυνος μελλοντικού σχεδιασμού αρχέτυπων της μάρκας Peugeot [1], συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατου e-Legend και έχει κατευθύνει τον προκαταρκτικό σχεδιασμό των οχημάτων της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων των πλέον πρόσφατων 208 και 2008.

Η ανάληψη των καθηκόντων του επιτρέπει να μετακινηθεί λογικά από το στρατηγικό όραμα σχεδιασμού της μάρκας Peugeot στην υλοποίηση του στυλ των μοντέλων παραγωγής και να υποστηρίξει τη δυναμική της μάρκας για τα επόμενα χρόνια.

Ο Matthias Hossann αναλαμβάνει τη θέση του ως Διευθυντής Σχεδιασμού της μάρκας Peugeot στις 28 Ιουλίου, διαδεχόμενος τον Gilles Vidal.

Ο Jean Pierre Ploué, Διευθυντής Στυλ του Groupe PSA δηλώνει: “Είμαι ευτυχής που αναθέτω αυτήν την αποστολή σε έναν από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές της γενιάς του, που έχει χαράξει το μέλλον της Peugeot και ο οποίος στο εξής θα διαθέσει το ταλέντο του στους πελάτες της μάρκας”.

[1] Από το 2014: Quartz, 308 Rhybrid, Vision Gran Turismo, L500 / L750 R hybrid, Fractal, Instinct, E-Legend

Προηγούμενο άρθροΤο πλάνο της Mitsubishi Motors και ο Όμιλος Σαρακάκη
Επόμενο άρθροID.3 1ST Edition: Η νέα εποχή για τη Volkswagen και στην Ελλάδα