Mark Reuss, Executive Vice President, Global Product Development, Purchasing and Supply Chain, General Motors Company. (Photo by John F. Martin for General Motors)

Η General Motors Co ανακοίνωσε στις 3 Ιανουαρίου ότι ο Mark Reuss θα διαδεχτεί τον Dan Ammann ως πρόεδρος της εταιρείας, με άμεση ισχύ, ως μέρος της συνεχούς αλλαγής της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα.

Ο Mark Reuss θα εξακολουθήσει να επικεντρώνεται στην ανακατασκευή της μάρκας Cadillac και στην εξομάλυνση των λειτουργιών ανάπτυξης των προϊόντων της GM, ενώ παράλληλα θα διπλασιάσει τους πόρους, κυρίως όσον αφορά τον χρόνο στη μηχανική, που διατίθενται για ηλεκτρικά και αυτόνομα προγράμματα οχημάτων κατά τα επόμενα δύο χρόνια.

Η General Motors έχει προγραμματίσει επένδυση 8 δισ. δολαρίων για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων, ενώ η SoftBank Group και η Honda Motor Co δεσμεύονται να επενδύσουν 5 δισ. δολάρια στη μονάδα αυτόνομης οδήγησης της GM Cruise.

“Η παγκόσμια επιχειρησιακή εμπειρία του Mark, η βαθιά γνώση των προϊόντων και η ισχυρή του ηγεσία θα μας εξυπηρετήσουν καθώς συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις τρέχουσες επιχειρηματικές μας δραστηριότητες, να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες ανάπτυξης και να καθορίσουμε περαιτέρω το μέλλον της κινητικότητας”, δήλωσε η CEO της GM Company, Mary Barra. “Ο Mark έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση της ανάπτυξης των βραβευμένων οχημάτων της εταιρείας, μεταφέροντας την ομάδα του για να προετοιμαστεί για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και των αυτόνομων τεχνολογιών”.

Ο νέος πρόεδρος της General Motors, Mark Reuss, δήλωσε, “είμαι πολύ υπερήφανος που πέρασα όλη μου τη σταδιοδρομία σε αυτή την εταιρεία και είναι πραγματικά μεγάλη τιμή που αναλαμβάνω τώρα αυτό το νέο ρόλο. Με την τρέχουσα σύνθεση των εξαιρετικών αυτοκινήτων, φορτηγών και crossovers σε όλο τον κόσμο, ανυπομονώ να διατηρήσω τη δυναμική μας σε πλήρη ταχύτητα”.

Ας σημειωθεί ότι η General Motors Co πούλησε 200.000 ηλεκτρικά οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το τέλος του 2018, πιάνοντας ένα όριο που θα οδηγήσει σε σταδιακή κατάργηση μιας ομοσπονδιακής φορολογικής πίστωσης ύψους 7.500 δολαρίων το επόμενο 15μηνο, δήλωσε στο Reuters την Τετάρτη πρόσωπο ενήμερο για το θέμα.

Η μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία έπιασε τον αριθμό αυτόν το τέταρτο τρίμηνο του 2018, πράγμα που σημαίνει ότι η πίστωση θα μειωθεί στα 3.750 δολάρια τον Απρίλιο και στη συνέχεια θα πέσει στα 1.875 τον Οκτώβριο για έξι μήνες. Η πίστωση θα εξαφανιστεί τελείως μέχρι τον Απρίλιο του 2020. Ο αριθμός 200.000 καλύπτει τις αθροιστικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από το 2010.

Η πίστωση φόρου αποσκοπεί στην κάλυψη του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων που είναι ακριβότερα από τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης παρόμοιου μεγέθους. Το 2009, το Κογκρέσο καθόρισε το όριο έναρξης της σταδιακής κατάργησης στα 200.000 οχήματα ανά κατασκευαστή.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Ιταλία επιβάλει φόρο για την αγορά οχημάτων υγρών καυσίμων
Επόμενο άρθροΑντιτίθεται στα μέτρα προστασίας για τις εισαγωγές χάλυβα η ACEA