Από την 1η Απριλίου, ο Ignasi Prieto θα ηγείται της μάρκας CUPRA, που εισέρχεται στο επόμενο στάδιο αναπτυξιακής στρατηγικής, ως Chief Brand Officer.

H νέα θέση θα αντικαταστήσει την θέση του COO, που κατείχε ο Sven Schuwirth.

Θα αναφέρεται στον Wayne Griffiths, CEO της CUPRA και θα συνεργάζεται με τον Sven Schuwirth, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της SEAT S.A., ενώ παράλληλα θα είναι επικεφαλής της στρατηγικής CUPRA Racing

Ως Chief Brand Officer, ο Ignasi Prieto θα ηγείται της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ και μάρκετινγκ προϊόντων της CUPRA και θα είναι επικεφαλής του προγράμματος Ανάπτυξης Δικτύου Αντιπροσώπων -συμπεριλαμβανομένων των αστικών σταθμών στάθμευσης CUPRA City Garages- του τμήματος Brand & Customer και της Επικοινωνίας Μάρκετινγκ της μάρκας. Θα είναι επίσης υπεύθυνος της στρατηγικής CUPRA Racing.

«Η CUPRA πάντα δοκιμάζει τα όρια των κανόνων του κλάδου. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε αυτήν τη νέα θέση, για να επεκτείνουμε την μάρκα σε όλα τα επίπεδα, από το μάρκετινγκ μέχρι την υποστήριξη μάρκας και πελατών. Για να γίνει αυτό, χρειαζόμαστε κάποιον με τη φιλοδοξία και το όραμα να οδηγήσει την CUPRA στο επόμενο επίπεδο. Ο Ignasi Prieto είναι αναμφισβήτητα το κατάλληλο άτομο γι’ αυτό. Έχει επιδείξει συνέπεια στο όραμα 360º της στρατηγικής της μάρκας και την αντισυμβατική στάση που χρειάζεται η CUPRA για να συνεχιστεί η ανάπτυξή της». δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO της CUPRA.

«Η CUPRA ετοιμάζει την μεγαλύτερη εκστρατεία της και ο Ignasi Prieto αναλαμβάνει τα νέα καθήκοντα σε κομβική στιγμή για τη μάρκα. Με τις εκτενείς γνώσεις και την τεχνογνωσία του θα διασφαλίσει τον συντονισμό και την ευελιξία των διαφόρων τομέων της μάρκας και θα συμβάλλει στην μελλοντική επιτυχία της. ” πρόσθεσε ο Sven Schuwirth, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της SEAT S.A.

Ο Ignasi Prieto διαθέτει 20ετή εμπειρία στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η καριέρα του στην SEAT S.A. ξεκίνησε το 2015, ως Global Head of Brand Advertising και μετά από δύο χρόνια ορίστηκε Global Head of Brand Content, Sponsoring & Social Media της SEAT S.A. Τον Ιανουάριο του 2020 ανέλαβε Παγκόσμιος Επικεφαλής Μάρκετινγκ της CUPRA και τον Οκτώβριο του 2021 Global Marketing Director των SEAT και CUPRA.

Πριν ενταχθεί στη SEAT S.A., εργάστηκε για πάνω από 8 χρόνια στη Nissan Motor Corporation, όπου ανέλαβε διάφορες θέσεις στη διαφήμιση, την επιχειρηματική στρατηγική και την εμπειρία λιανικής πελατών. Διαθέτει επίσης μεγάλη εμπειρία ως account executive εταιρειών επικοινωνίας και διαφήμισης, όπως οι McCann Erickson, Delvico Bates και TBWA.

Ο Ignasi Prieto αποφοίτησε και απέκτησε μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Esade Business School το 1998. Επιπλέον, ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Διεθνούς Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Illinois, Urbana-Champaign.

Προηγούμενο άρθροΗ Lucid επεκτείνει την ευρωπαϊκή εκστρατεία
Επόμενο άρθροMercedes-Benz: Ανδρείκελα δοκιμών πρόσκρουσης