Την 1η Μαρτίου 2022, ο Duncan Minto ανέλαβε Chief Financial Officer της Επιχειρηματικής Μονάδας Dacia-Lada.
Ο Duncan Minto συμμετέχει στην Διοικητική Επιτροπή υπό τον Denis Le Vot, Γενικό Διευθυντή των μαρκών Dacia και Lada. Ο Duncan Minto αναφέρεται επίσης στον Thierry Pieton, Chief Financial Officer του Renault Group.
Ο Duncan Minto θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδιασμού της Επιχειρηματικής Μονάδας. Οι στόχοι του σχεδιασμού, που αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της στρατηγικής Renaulution, περιλαμβάνουν ανάπτυξη ελκυστικών προϊόντων, επέκταση σε νέες αγορές και ενίσχυση και εκσυγχρονισμό της εικόνας της Dacia.
Ο Duncan Minto, 46 ετών, σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του St Andrews στη Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του στο Renault Group UK το 1997. Αφού δραστηριοποιήθηκε σε διάφορες θέσεις περί τα οικονομικά, ανέλαβε Chief Financial Officer της Renault Nissan Πορτογαλίας το 2006. Το 2013 ορίστηκε Chief Financial Officer του Renault Group περιοχής Ασίας-Ειρηνικού.
Πριν την ένταξή του στη Dacia-LADA, χρημάτισε από το 2017 Αντιπρόεδρος Χρηματοοικονομικού Σχεδιασμού και Ανάλυσης του Ομίλου, αναφερόμενος στον Αναπληρωτή CFO.
Ο Grégoire Vitry Διευθυντής επικοινωνίας προϊόντων της Dacia
Ο Grégoire Vitry ανέλαβε Διευθυντής Επικοινωνίας Προϊόντων της Dacia στις 15 Μαρτίου 2022.
Αναφερόμενος στον Xiaoyan Hua-Schwab, Αντιπρόεδρο επικοινωνίας Dacia & Lada, ο Grégoire Vitry είναι υπεύθυνος για το λανσάρισμα προϊόντων της Dacia διεθνώς, καθώς και για τις επαφές με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης.
Για την εκτέλεση των καθηκόντων του, ο Grégoire Vitry θα συνεργαστεί στενά με την Kalina Iordanova, Διευθύντρια Διεθνούς και Εσωτερικής Επικοινωνίας των δύο μαρκών.
Ο Grégoire Vitry είναι πτυχιούχος της Ecole Centrale de Lyon (Γαλλία), με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Μετά από διάφορες θέσεις στο Τμήμα Προϊόντων της Peugeot, εργάσθηκε επί πενταετία στην General Motors ως International Brand Manager. Το 2009 εντάχθηκε στην Opel Γαλλίας, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Διευθυντή Επικοινωνίας για την Γαλλία το 2018.