Δύο ολόκληρους μήνες θα κρατήσει η πραγματικά τεράστια – και με παγκόσμια εμβέλεια – εκδήλωση της Volkswagen η οποία θα πραγματοποιηθεί στην ελληνική πρωτεύουσα, με επίκεντρο τις εγκαταστάσεις του Grand Resort Lagonissi.

Και ενώ οι πρώτοι άνθρωποι της εταιρίας ήδη προσγειώθηκαν στο Ελευθέριος Βενιζέλος την περασμένη Παρασκευή, σήμερα Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου, ξεκινά και επισήμως η διαδικασία αυτού που η Volkswagen ονομάζει International Media Drive & Brand Experience.

Πρόκειται για μια μεγάλη εκδήλωση με δύο σκέλη: α) αυτό που αφορά την ενημέρωση των εκπροσώπων του ειδικού Τύπου (με τους Γερμανούς να επικεντρώνονται στις μεγάλες «επαγγελματικές» αγορές | Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Ισπανία, Γαλλία) και β) αυτό που έχει να κάνει με την ενημέρωση του δικτύου, αλλά και των στελεχών και των συνεργατών της εταιρίας.

Η εκδήλωση αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός με οικονομικές προεκτάσεις, αφού υπολογίζεται ότι περίπου 10.000 στελέχη και dealers της Volkswagen απ’ όλες τις αγορές που η εταιρία δίνει το παρών, θα επισκεφτούν τη χώρα μας κατά τη διάρκειά της. Και ενώ οι δημοσιογράφοι θα επικεντρωθούν στο νέας γενιάς Transporter, στη διάθεση των υπολοίπων θα βρίσκεται η πλήρης γκάμα των επαγγελματικών μοντέλων της εταιρίας – κάπου 300 οχήματα μεταξύ των οποίων και αρκετά πλήρως ηλεκτρικά ID. Buzz.

Σημειώνουμε ότι η επικοινωνιακή στρατηγική η VW σε σχέση με το νέο Transporter βασίζεται στο ότι η γερμανική εταιρία θεωρεί εαυτόν διαμορφωτή της κατηγορίας των μίνι bus, καθώς το Bulli, η επιβατική έκδοση του Transporter έγραψε της δική της ιστορία.

Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν η Volkswagen έχει πραγματοποιήσει ακόμα δύο διεθνείς παρουσιάσεις: για το Passat (στο δίκτυό της) και για το EOS (δημοσιογραφική).

Το νέας γενιάς Transporter αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη Φεβρουαρίου/αρχές Μαρτίου, ενώ προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος.

Προηγούμενο άρθροBYD ΑΤΤΟ 2: Διαθέσιμο από 22.735 ευρώ (με την κρατική επιδότηση)
Επόμενο άρθροFerrari: Οκτώβριο το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της