Με πωλήσεις περισσότερων του 1,3 εκατ. οχημάτων από το 1984, το Renault Espace αποτελεί θρύλο, που βρίσκεται μπροστά από την εποχή του και ανανεώνεται συνεχώς. Η πέμπτη γενιά έχει επανασχεδιαστεί και καθιερώνεται ως πολυτελές crossover με τολμηρό σχεδιασμό.
Ο εξοπλισμός του νέου Espace:
- νέες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού Easy Drive, συμπεριλαμβανομένου του προσαρμοστικού LED Matrix Vision – για πρώτη φορά στην σειρά της Renault – εξοπλισμού φώτων για αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο φωτισμό και του Highway & Traffic Jam Companion, αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2,
- το οικοσύστημα Renault Easy Connect, που προσφέρει μια νέα εμπειρία συνδεδεμένης κινητικότητας με το νέο σύστημα πολυμέσων Renault Easy Link σε οθόνη 9,3 ιντσών και ψηφιακή οθόνη “Driver Display” 10,2 ιντσών στο ταμπλό,
- ρυθμίσεις Multi-Sense και το πλαίσιο 4Control με τέσσερις κατευθυντήριους τροχούς που συνδυάζονται με ρυθμιζόμενη απόσβεση.
Ο εξοπλισμός Initial Paris περιλαμβάνει αυτήν την πλήρη γκάμα, προσφέροντας την καλύτερη τεχνογνωσία που διαθέτει η Renault. Αυτή η εμβληματική έκδοση της κορυφαίας σειράς της Renault προσφέρει στους επιβάτες μια αναζωογονητική εμπειρία που αγκαλιάζει τόσο την αίσθηση της αφής, όσο και της ακοής, της οσμής και της οδήγησης.
Τώρα περισσότερο από ποτέ, το νέο Espace αποτελεί τη ναυαρχίδα της Renault, στην κορυφή της πολυτελούς της σειράς, μαζί με το SUV Koleos, το saloon Talisman και το Talisman Estate.
“Από το 2015, ο εξοπλισμός Initiale Paris έχει προσελκύσει πάνω από το 60% των πελατών του Renault Espace, υπογραμμίζοντας την επιτυχία της επανακατάταξής του ως πολυτελές crossover. Αυτοί οι πελάτες θα εκτιμήσουν τον ανανεωμένο σχεδιασμό και τις νέες τεχνολογίες που προστέθηκαν στο όχημα χωρίς να επηρεάζουν την άνεση και τον διαθέσιμο χώρο που κατέστησαν το μοντέλο τόσο επιτυχημένο για περισσότερα από 35 χρόνια. Περισσότερο από ποτέ, το νέο Espace ενσωματώνει την άνεση της Business Class, δήλωσε η Valérie Candeiller, Marketing director πολυτελών αυτοκινήτων της Renault.