Με το νέο Grabber GT Plus, η εξειδικευμένη στα εκτός δρόμου ελαστικά, General Tire, λανσάρει ένα καινοτόμο θερινό ελαστικό για οχήματα SUV & 4×4. Στο εξής, το Grabber GT Plus θα αντικαταστήσει σταδιακά το Grabber GT.
Το Grabber GT Plus υπόσχεται βελτιωμένη απόδοση σε όλους τους τομείς, επηρεάζοντας θετικά την οικονομία και την ασφάλεια, όπως και, κατά 12%, μειωμένη αντίσταση κύλισης, σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά και 5% επιπλέον χιλιομετρικό ωφέλιμο. Οι βελτιώσεις αυτές είναι εντυπωσιακές, με δεδομένο ότι οι μηχανικοί της General Tire έχουν παράλληλα βελτιώσει την απόδοση σε υγρές συνθήκες. Αναφορικά με την ετικέτα EU, όλα τα προϊόντα Grabber GT Plus έχουν A-class κατάταξη στον τομέα της πρόσφυσης στο βρεγμένο. Στον στεγνό δρόμο, το Grabber GT Plus προσφέρει σημαντικά μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος και βελτιωμένο χειρισμό, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, Grabber GT.
Τα πιο πάνω έχουν γίνει εφικτά, χάρη στο νέο σχεδιασμό του πέλματος, βελτιστοποιημένο για χρήση εντός δρόμου, σε συνδυασμό με ένα καινοτόμο μίγμα πέλματος. Το νέο μίγμα είναι εμπλουτισμένο με πυρίτιο και έχει κορυφαίες ιδιότητες απόσβεσης, που προσφέρουν μειωμένες αποστάσεις πέδησης στο βρεγμένο, σε συνδυασμό με χαρακτηριστικά ισομερούς κατανομής της πίεσης σε όλη την επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα, περισσότερη σταθερότητα, μειωμένη αντίσταση κύλισης και μειωμένη φθορά. Όλα αυτά κάνουν το νέο ελαστικό, όχι μόνο λιγότερο ευπαθές στις ζημιές αλλά, επίσης, μειώνουν την παραμόρφωση του ελαστικού κάτω από τα αυξημένα βάρη των SUVs και τις αντίστοιχες δυνάμεις που ασκούνται πάνω του. Ως αποτέλεσμα, η μειωμένη παραμόρφωση προσφέρει καλύτερο χειρισμό στις υψηλές ταχύτητες.
Το Grabber GT Plus προσφέρει, επίσης, προστασία από την ανομοιογενή φθορά, που συχνά προκαλείται από λανθασμένη ευθυγράμμιση του τροχού. Αυτό γίνεται μέσα από τους Δείκτες Οπτικής Ευθυγράμμισης (VAI), δηλαδή μικρές αυλακώσεις σε αντικριστές θέσεις, σε διάφορες θέσεις και στις δύο πλευρές του ελαστικού, που δείχνουν διαφορές στη φθορά, λόγω ελλιπούς ευθυγράμμισης. Παράλληλα, το ελαστικό διαθέτει στο πέλμα τους Δείκτες Ελέγχου Αντικατάστασης (RTM), που ειδοποιούν τον οδηγό για το ελάχιστο σημείο φθοράς (3 χιλιοστά βάθους πέλματος), κάτω από το οποίο θα πρέπει να αντικαταστήσει τα ελαστικά του.
Το νέο ελαστικό, προς το παρόν, παράγεται σε 16 διαστάσεις, για ζάντες 17 έως 20 ιντσών, αναλογίες ύψους – προφίλ προς το πλάτος πέλματος, μεταξύ 65 και 45 και εγκρίσεις μέχρι 300 χλμ/ω. Για το 2021, προβλέπεται επέκταση της γκάμας, με επιπλέον 48 διαστάσεις – από 215/70 R 16 H έως και 305/30 R 23 W.