Η Citroën αποκαλύπτει το νέο C3, την εξέλιξη του bestseller του brand παγκοσμίως. Το νέο C3 δεν μοιάζει με κανένα άλλο όχημα στην κατηγορία του. Ξεχωρίζει με μια πολύχρωμη προσωπικότητα και απαράμιλλη άνεση.

Νέος σχεδιασμός για μεγαλύτερη διαφοροποίηση. Ένα μοντέλο με δυναμικό στυλ και μοναδική μορφολογία σε μια στερεότυπη κατηγορία, το νέο Citroën C3 συνεχίζει να ταράζει τους κώδικες της αγοράς με:

  • τη νέα ταυτότητα της Citroën: μια εμπρόσθια όψη με έντονο χαρακτήρα που εγκαινιάζει την ολοκαίνουργια προσωπικότητα της μάρκας εμπνευσμένη από τα τελευταία πρότυπα μοντέλα αυτοκινήτων και με νέους προβολείς LED.
  • αυξημένες δυνατότητες εξατομίκευσης με 97 δυνατούς εξωτερικούς συνδυασμούς, 3 πρωτότυπα σχέδια οροφής, 2 νέους τύπους ζαντών και 3 εσωτερικές διαμορφώσεις εκ των οποίων 2 νέες.
  • νέα σχέδια της Airbump®, της γραφιστικής υπογραφής της μάρκας,
  • μια εντελώς νέα εμπειρία άνεσης με την τοποθέτηση για πρώτη φορά στην κατηγορία των νέων καθισμάτων Advanced Comfort, που συνήθως προορίζονται για τις ανώτερες κατηγορίες, μέχρι 12 τεχνολογίες υποστήριξης οδήγησης και πλήθος συνδεδεμένων υπηρεσιών: Connect Assist για βοήθεια / SOS, Connect Nav με οθόνη αφής 7” και Connect Play για την αναπαραγωγή του smartphone σας. Πλήρως εκσυγχρονισμένος εξοπλισμός που διευκολύνει την καθημερινότητα.

Με τους αποδοτικούς θερμικούς κινητήρες Euro 6 που συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις και περιορισμένες εκπομπές ρύπων, το νέο C3 είναι μια πολυδύναμη μπερλίνα στην καρδιά της αγοράς.

Το νέο C3 θα βρίσκεται στην αγορά από τον Ιούνιο του 2020.

“Περίπου 4,5 εκατομμύρια Citroën C3 πωλήθηκαν από τότε που εμφανίστηκε το μοντέλο και 750.000 από την κυκλοφορία της 3ης γενιάς το 2016! Μια εμπορική επιτυχία που επιβεβαιώνει την ιδιότητά του ως του πλέον ευπώλητου μοντέλου της μάρκας και το τοποθετεί στους 5 κορυφαίους παίκτες της κατηγορίας του. Η Citroën σκοπεύει να συνεχίσει αυτή την επιτυχημένη πορεία ενδυναμώνοντας την διαφορετικότητά του και τα χαρακτηριστικά που το κάνουν τόσο προσφιλές: ένα μοναδικό στυλ που εγκαινιάζει την νέα ταυτότητα πρόσοψης της μάρκας, περισσότερη εξατομίκευση, χαρακτηριστική άνεση και πλήθος σύγχρονων εξοπλισμών πραγματικά χρήσιμων στην καθημερινότητα. Μια πραγματική συμπύκνωση αυτών οι προσδοκούν οι πελάτες μας από μια μάρκα “Εμπνευσμένη από εσάς“. Σηματοδοτώντας τη σπουδαιότητα αυτού του μοντέλου, το νέο C3 παρουσιάζει τη νέα ταυτότητα εμπρόσθιας όψης της Citroën, εμπνευσμένη από τα πλέον πρόσφατα πρότυπα μοντέλα αυτοκινήτων μας”, δήλωσε ο Vincent Cobée, ο νέος CEO της Citroën.

Προηγούμενο άρθροΤα αποτελέσματα του 2019 για την LeasePlan
Επόμενο άρθροPeugeot ΓΚΑΛΛΟ Α.Ε., νέα πρότυπη μονάδα μεταχειρισμένων