Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ and CLA 45 S 4MATIC+ (2019);Fuel consumption combined: 8.4-8.1 l/100 km; Combined CO2 emissions: 192-186 g/km*

Μετά από μια μακρόχρονη καμπάνια που ξεκίνησε το περασμένο έτος, η νέα Mercedes-AMG A45 πήγε στο Goodwood Festival of Speed, όπου συναντήθηκε με την CLA 45. Σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά των “45”, αυτές οι νέες AMGs δημιούργησαν μια ακόμη πιο καυτή έκδοση “S” με μεγαλύτερη ισχύ και άλλες αναβαθμίσεις.

Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ (2019)

Οι εξαιρετικές επιδόσεις, η απόλυτη δυναμική οδήγησης, ο εκφραστικός σχεδιασμός των νέων συμπαγών σπορ αυτοκινήτων A 45 4MATIC + / A 45 S 4MATIC + της Mercedes-AMG (μικτή κατανάλωση καυσίμου 8,4-8,3 l / 100 km, μικτές εκπομπές CO2 192-189 g / km) [1 ] και CLA 45 4MATIC + / CLA 45 S 4MATIC + (μικτή κατανάλωση καυσίμου 8.3-8.1 l / 100 km · μικτές εκπομπές CO2 189-185 g / km) επιβεβαιώνουν τις ηγετικές θέσεις τους στις κατηγορίες τους.

Συνεχίζουν απρόσκοπτα την επιτυχή παράδοση των προκατόχων τους, θέτοντας πολλά νέα πρότυπα. Διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις απόδοσης και ροπής, ο ολοκαίνουργιος κινητήρας 2.0 λίτρων είναι ο πιο ισχυρός τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας σειράς παραγωγής στον κόσμο. Ακόμα και το βασικό μοντέλο με ισχύ 285 kW (387 hp) είναι πιο ισχυρό από τον προκάτοχό του.

Η έκδοση S με 310 kW (421 hp) αντιμετωπίζει πολύ υψηλότερες κατηγορίες οχημάτων. Τέλειες αποδόσεις σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων σε χιλιοστά του δευτερολέπτου εξασφαλίζονται με το νέο οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT DCT-8G διπλού συμπλέκτη. Το ενεργό, πλήρως μεταβλητό τετρακίνητο σύστημα AMG Performance 4MATIC + διανέμει την ισχύ στους πίσω τροχούς επιλεκτικά με το AMG TORQUE CONTROL – για κορυφαία έλξη και τη θεαματική λειτουργία Drift (ολίσθησης). Αυτό επιτυγχάνεται με ένα νέο διαφορικό οπίσθιου άξονα που διαθέτει δύο συμπλέκτες πολλαπλών δίσκων – έναν για κάθε πίσω τροχό.

Με τα νέα συμπαγή σπορ μοντέλα της, η Mercedes-AMG αποδεικνύει και πάλι την υψηλή της ικανότητα ανάπτυξης: “Έχουμε επανασχεδιάσει πλήρως τα μοντέλα μας “45”- από τον κινητήρα και τη μετάδοση μέχρι το πλαίσιο, από το περίπλοκα κατασκευασμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης μέχρι τη δομή του αμαξώματος και, βεβαίως, τον ίδιο τον σχεδιασμό – όλα με έναν στόχο: την αύξηση της δυναμικής των οχημάτων και την σπορ οδηγική εμπειρία σε ένα επίπεδο αδιανόητο μέχρι πρότινος στην κατηγορία των συμπαγών. Με την παρουσίαση αυτού του ισχυρότερου και δυναμικότερου συμπαγούς σπορ αυτοκινήτου τονίζουμε επίσης τη σημασία της κατηγορίας αυτής στην αναπτυξιακή μας στρατηγική », τόνισε ο Tobias Moers, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH.

Τα πιο ισχυρά τετρακύλινδρα αυτοκίνητα παραγωγής

Με την απειλητική μάσκα μπροστά, με μια ντουζίνα κάθετες μπάρες και την τετραπλή εξάτμιση στο πίσω μέρος, μπορείτε να αντιληφθείτε αμέσως πως αυτά τα αυτοκίνητα είναι ένα βήμα πάνω από τις εκδόσεις “35”. Επιπλέον, και οι δύο διαθέτουν εμπρόσθιες αεροτομές και ένα πιο επιθετικό οπίσθιο τμήμα με ένα σπόϊλερ οροφής στην εκδοχή του hatchback και ένα σπόϊλερ καπό χώρου αποσκευών για το sedan. Οι προεξέχοντες θόλοι των τροχών υποδηλώνουν πως έχουμε να κάνουμε με τις κορυφαίες εκδόσεις των δύο μοντέλων.

Όσον αφορά στις επιδόσεις, το βασικό A45 χρειάζεται τέσσερα δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 100 χλμ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ.  Μπορείτε να επιλέξετε το πακέτο AMG Driver’s Package που θα δίνει μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ., η οποία εξακολουθεί να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη. Το A45 S θα επιταχύνει κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου λιγότερο, σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και θα διαθέτει τη μέγιστη τελική ταχύτητα εξ αρχής.

Όσο για το CLA 45 και το CLA 45 S, είναι αμφότερα κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργά από τα αντίστοιχα μοντέλα A45 λόγω ελαφρώς μεγαλύτερου βάρους. Με άλλα λόγια, το στάνταρ CLA 45 επιταχύνει σε 4,1 δευτερόλεπτα, ενώ η έκδοση S σε 4,0. Η μέγιστη ταχύτητα είναι ίδια με τα μοντέλα A45.

Όσον αφορά στη λειτουργία ολίσθησης που έχει συζητηθεί εκτενώς, είναι στάνταρ στο μοντέλο S και προαιρετική στα άλλα μοντέλα. Η τάση υπερστροφής των δύο αυτοκινήτων μπορεί να αντιμετωπισθεί με τη λειτουργία οδήγησης Race (μια από τις έξι διαθέσιμες), απενεργοποιώντας το ESP και θέτοντας τη χειροκίνητη λειτουργία μετάδοσης.

Προηγούμενο άρθροMini Electric με εμβέλεια 232 χιλιομέτρων
Επόμενο άρθροFord – Volkswagen: Οριστικοποίησαν τη συνεργασία τους για την Argo AI