Νέας γενιάς εμπειρία χρήστη έρχεται στο νέο κορυφαίο SUV Volvo XC90 καθώς και σε εκατομμύρια αυτοκίνητα Volvo σε όλο τον κόσμο.

Η Volvo Cars, στοχεύει να κάνει το πολύπλοκο απλό, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Θέλει να δημιουργήσει μία σπουδαία εμπειρία που μας βοηθά να ζούμε την καθημερινή ζωή με το αυτοκίνητό μας με ασφαλή, προσηλωμένο και απολαυστικό τρόπο. Αυτό ήταν οδηγός της όταν δημιούργησε το νέο σύστημα infotainment στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, EX90 και EX30.

Αυτή η φιλοσοφία διαπνέει και το SUV Volvo XC90. Ωστόσο, η νέα εμπειρία χρήστη δεν θα περιοριστεί σε μόνο ένα μοντέλο. Η μάρκα θα προσφέρει την πιο πρόσφατη εμπειρία χρήστη και σε εκατομμύρια ακόμη οδηγούς Volvo σε όλο τον κόσμο, μέσω μίας απλής ασύρματης ενημέρωσης λογισμικού. Εάν οδηγείτε ένα αυτοκίνητο Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google, θα λάβετε αναβαθμισμένο περιβάλλον χρήστη, χωρίς χρέωση.

Στη διάρκεια του 2025, περίπου 2,5 εκατομμύρια πελάτες της Volvo ανά τον κόσμο θα λάβουν μία ενημέρωση στο Volvo τους, για αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από το 2020*. Προγραμματίζεται να λανσαριστεί βαθμιαία αυτή η ενημέρωση στη διάρκεια του έτους. Πρόκειται για μία από τις πιο ολοκληρωμένες αναβαθμίσεις σε σύστημα infotainment από οποιονδήποτε κατασκευαστή αυτοκινήτων μέχρι σήμερα. Αυτή η ενημέρωση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της εταιρείας να κάνει τα αυτοκίνητά της καλύτερα με την πάροδο του χρόνου, με τακτικές ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού.

«Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς που παρέχουμε θα αποφέρει μία σημαντική βελτίωση στην εμπειρία του πελάτη και είναι ένα σημαντικό βήμα στην πορεία μας να προσφέρουμε λύσεις ανθρωποκεντρικής τεχνολογίας στους πελάτες μας», δήλωσε ο Erik Severinson, Επικεφαλής Προϊόντων και Στρατηγικής στη Volvo Cars. «Θα συνεχίσουμε να προσαρμόζουμε απρόσκοπτα την εμπειρία χρήστη, για να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας με νέες και βελτιωμένες λειτουργίες που παραδίδονται μέσω ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων, ώστε να βελτιώνουμε το αυτοκίνητο -και την εμπειρία σας- με την πάροδο του χρόνου».

Για περαιτέρω ενίσχυση της εμπειρίας στο νέο XC90, εγκαταστάθηκε μία μεγαλύτερη, ανεξάρτητη κεντρική οθόνη 11,2 ιντσών. Επιπλέον, αυξήθηκε η πυκνότητα των πίξελ κατά 21%, με αποτέλεσμα μία ακόμη πιο ευκρινή οθόνη.

Όμως η μεγαλύτερη αλλαγή βρίσκεται στο περιεχόμενο της οθόνης. Πλέον, παρουσιάζονται οι πιο συνηθισμένες εφαρμογές και χειριστήρια, όπως χάρτες, πολυμέσα και τηλέφωνο στην αρχική οθόνη – με την ίδια διάταξη όπως και στα πρόσφατα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται λιγότερα αγγίγματα στην οθόνη πρόσβαση στις λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συχνότερα. Για παράδειγμα, εάν ακολουθείτε οδηγίες πλοήγησης και θέλετε να αλλάξετε τη μουσική, δεν χρειάζεται πλέον να βγείτε από το Google Maps προκειμένου να ανοίξετε τις λειτουργιές πολυμέσων.

Έπειτα υπάρχει ειδική γραμμή μενού, που αλλάζει αυτό που βλέπετε ανάλογα με τις συνθήκες και προβάλλει τις εφαρμογές που έχετε χρησιμοποιήσει πρόσφατα. Και εάν οδηγείτε σε χαμηλές ταχύτητες, εμφανίζεται το εικονίδιο για τις εξωτερικές κάμερες ώστε να έχετε βοήθεια για να ελιχθείτε σε στενούς χώρους.

Αν οδηγείτε ένα plug-in υβριδικό, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Μέσω των προγραμμάτων οδήγησης («Drive Modes») στην αρχική οθόνη, μπορείτε να έχετε εύκολα πρόσβαση στο πρόγραμμα «Pure» δίπλα σε άλλες επιλογές. Εάν φτάσατε στο κέντρο μιας πόλης και θέλετε να οδηγείτε πλέον μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, αρκεί ένα άγγιγμα στην οθόνη.

Η νέας γενιάς εμπειρία χρήστη μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάξει σε διαφορετικά μεγέθη και σχήματα οθονών. Με αυτό τον τρόπο προσφερεται η πιο πρόσφατη εμπειρία για το σύστημα infotainment της Volvo Cars, ανεξάρτητα από το αν οδηγείτε ένα νέο XC90, ένα EX90 ή ένα XC40 τριών ετών, κάνοντας πιο εύκολη την εστίαση σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία: τον δρόμο εμπρός σας.

* Συμπεριλαμβανομένων των C40, XC40, EX40, EC40, S60, V60, V60 Cross Country, XC60, S90, V90, V90 Cross Country and XC90 με λειτουργικό σύστημα Android.

Τα Google, Google Play και Google Maps είναι εμπορικά σήματα της Google LLC.

Προηγούμενο άρθροContinental: παραγωγή στην Ευρώπη με ουδέτερες εκπομπές CO2
Επόμενο άρθροΤα ID. Buzz και ID.7 «επίσημα αυτοκίνητα» της ΔΕΘ – HELEXPO