Μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μαζί με εγγύηση για τυχαία ζημία και εγγύηση αναγόμωσης. Η Goodyear λανσάρει μια νέα σειρά ελαστικών φορτηγών μεικτής χρήσης προσφέροντας βέλτιστη αντοχή στις βλάβες και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μαζί με εγγύηση για τυχαία ζημιά και δυνατότητα αναγόμωσης. Η νέα σειρά OMNITAC περιλαμβάνει τη νέα τεχνολογία DuraShield και συνδυάζει άριστη ανθεκτικότητα μαζί με ενισχυμένη απόδοση και δυνατότητα αναγόμωσης.
Τα νέα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για οχήματα που χρησιμοποιούνται στις σημερινές εφαρμογές μεικτής χρήσης όπου αντιμετωπίζουν τις δύσκολες συνθήκες μη ασφαλτοστρωμένων δρόμων αλλά κυρίως κυκλοφορούν στους δρόμους.
Τα οχήματα αυτά περιλαμβάνουν ανατρεπόμενα φορτηγά, μπετονιέρες και οχήματα χαμηλής φόρτωσης που χρησιμοποιούνται στις κατασκευές μαζί με απορρυμματοφόρα, φορτηγά που χρησιμοποιούνται στην ανακύκλωση, στη ξυλεία και στην αγροτική βιομηχανία.
Η νέα τεχνολογία OMNITRAC περιλαμβάνει 10 διαστάσεις (6 OMNITRAC S μπροστινά ελαστικά διεύθυνσης και 4 OMNITRAC D ελαστικά διαφορικού) συμπεριλαμβανομένου ενός μεγέθους νέου στην βιομηχανία μεικτής χρήσης. Η νέα διάσταση 315/70R22.5 καλύπτει την αυξανόμενη ανάγκη για χρήση τρακτόρων σε αυτόν τον τομέα της αγοράς.
Η DuraShield είναι μια νέα τεχνολογία της Goodyear που περιλαμβάνει μια ζώνη εσωτερικά του ελαστικού για περισσότερη αντίσταση στην πρόσκληση ζημιών η οποία επίσης βελτιώνει την δυνατότητα αναγόμωσής. Η νέα σειρά OMNITRAC προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και πλήρης συμμόρφωση με τον κανονισμό 3PMSF ώστε να πληρεί όλες τις προδιαγραφές για ελαστικά που κινούνται στα χιόνια.
Μια ακόμη λειτουργία των ελαστικών είναι η ενσωμάτωση της ταυτοποίησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων επιτρέποντας απλή ταυτοποίηση και σύνδεση με τη διαχείριση των ελαστικών και των συστημάτων εντοπισμού. Η εγγύηση OMNITRAC της Goodyear δίνει στα οχήματα περισσότερη ελευθερία κινήσεων καλύπτοντας τη ζημιά προκληθείσα από ατύχημα η οποία καθιστά το ασφαλισμένο ελαστικό αδύνατο να διορθωθεί και να χρησιμοποιηθεί.
«Οι σημερινοί στόλοι μηχανημάτων μεικτής χρήσης απαιτούν ελαστικά που προσφέρουν πολύπλευρη δυνατότητα στην άσφαλτο και μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις συνθήκες που δημιουργούνται τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός» δήλωσε ο Benjamin Willot, ο Διευθυντής Marketing των ελαστικών εμπορίου της Goodyear στην Ευρώπη. «Τα νέα μας ελαστικά OMNITRAC είναι μια ακόμη ανάπτυξη της προηγούμενης σειράς καθώς τώρα περιλαμβάνει την τεχνολογία DuraShield για να κάνει τα ελαστικά ακόμη πιο ανθεκτικά και να προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Είμαστε τόσο αισιόδοξοι για την ανθεκτικότητα αυτών των ελαστικών που εγγυούμαστε για αυτά όσον αφορά τυχαία φθορά».
OMNITRAC S
Το ελαστικό διεύθυνσης έχει σχεδιαστεί για να συμβαδίζει με τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν στη σύγχρονη κατασκευαστική βιομηχανία και σε παρόμοιες εφαρμογές όπου παρατηρείται μεγάλη αναλογία στη χρήση αυτοκινητοδρόμου μαζί με τη χρήση «off road» στην ύπαιθρο. Καλή απόδοση «εντός δρόμου» μαζί με υψηλά επίπεδα αντίστασης σε βλάβες πέλματος και άριστη δυνατότητα αναγόμωσης χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία DuraShield είναι τα οφέλη που παρέχει η υπηρεσία.
OMNITRAC D
Το νέο ελαστικό διαφορικού OMNITRAC D περιλαμβάνει ένα σχέδιο πέλματος με 3 σειρές τακουνιών, το οποίο βελτιστοποιεί την απόδοση σε αυτοκινητοδρόμους και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Το ελαστικό OMNITRAC D παρέχει καλή απόδοση στην άσφαλτο, εξαιρετική πρόσφυση σε όλες τις επιφάνειες καθόλη τη διάρκεια της ζωής του, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και εγγυημένη αναγόμοση των ελαστικών. Χάρη στη τεχνολογία DuraShield η αντοχή και η ανθεκτικότητα στη φθορά της γόμας του ελαστικού είναι σημαντικά ενισχυμένα με ένα ανεβασμένο επίπεδο ανθεκτικότητας σε μικροαντικείμενα.
ΝΕΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ OMNITRAC
tyre | size | load index | speed index | 3pmsf | fuel efficiency | wet grip | Noise emissions (dB) |
OMNITRAC S | 13R22.5 | 156/150 | K | ü | C | B | 71 ) |
OMNITRAC S | 295/80R22.5 | 152/148 | K | ü | D | B | 71 ) |
OMNITRAC S | 315/80R22.5 | 156/150 | K | ü | D | B | 73 )) |
OMNITRAC S | 315/70R22.5 | 156/150 High Load | K | ü | under development | ||
OMNITRAC S | 385/65R22.5[1] | 160 (158) | K (L) | ü | under development | ||
OMNITRAC S | 325/95R24[2] | 162/160 | K | ü | C | B | 72 )) |
OMNITRAC D | 13R22.5 | 156/150 | K | ü | D | B | 75 )) |
OMNITRAC D | 295/80R22.5 | 152/148 | K | ü | D | B | 75 )) |
OMNITRAC D | 315/80R22.5 | 156/150 | K | ü | D | B | 75 )) |
OMNITRAC D | 315/70 R 22.5 | 154/150 (152/148) | K (M) | ü | under development |
Ελαστικά ρυμουλκουμένων
Τα ελαστικά ρυμουλκούμενων OMNITRAC MST II 385 / 65R22.5 και 445 / 65R22.5 της Goodyear συμπληρώνουν τα νέα ελαστικά OMNITRAC S και D που προσφέρουν μεγάλη χιλιομετρική απόδοση, βελτιωμένη πρόσφυση για εφαρμογές εκτός δρόμου. Αυτά τα ελαστικά διαθέτουν ένα ευρύ πέλμα και προσφέρουν ομοιόμορφη φθορά και μεγάλη χιλιομετρική απόδοση συνδυασμό με εξαιρετική αντοχή στα ατυχήματα και στην υψηλή σταθερότητα.
Διαθεσιμότητα
Η σειρά ελαστικών OMNITRAC και TreadMax θα είναι διαθέσιμες από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2018.
Οι Επαγγελματικές λύσεις της Goodyear
Για να έχετε τις καλύτερες επιδόσεις από οποιοδήποτε ελαστικό, ιδιαίτερα σε μεικτή χρήση, η σωστή συντήρηση είναι υψίστης σημασίας. Η Goodyear συνιστά, τα οχήματα να συνδυάζουν τη χρήση ελαστικών υψηλής ποιότητας με τις σωστές υπηρεσίες και λύσεις. Για εφαρμογές μικτής, το πρόγραμμα Goodyear Proactive Solutions είναι ιδιαίτερα χρήσιμο.
Το Goodyear Proactive Solutions είναι μια πλήρης σειρά λύσεων βασιζόμενη σε δεδομένα, με προηγμένη τεχνολογία τηλεματικής και κατοχυρωμένη, με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία προγνωστικών αναλύσεων, ικανή να παρέχει στα εμπορικά οχήματα ακριβή παρακολούθηση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο.
Συγκεκριμένα, το Goodyear TPMS (σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών) καθιστά δυνατή την βελτιστοποίηση της απόδοσης των ελαστικών της OMNITRAC ακόμη περισσότερο, ώστε να εξασφαλιστεί μεγαλύτερη προσοχή για τα οχήματα – ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές. Χάρη στην προηγμένη τηλεματική και τον μοναδικό αλγόριθμο της Goodyear, η Goodyear Proactive Solutions μπορεί να παρακολουθεί διαρκώς τα ελαστικά και να δίνει άμεσες προειδοποιήσεις εάν η πίεση ή η θερμοκρασία των ελαστικών δεν ανταποκρίνονται στις αποδεκτές παραμέτρους.