Νέα εταιρική ταυτότητα Opel

Η Opel αποκτά νέα εμφάνιση ανανεώνοντας την εταιρική της ταυτότητα. Το λογότυπο της μάρκας, τώρα με πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση, η νέα γραμματοσειρά “Opel Next” και το λαμπερό κίτρινο της Opel αποτυπώνουν τη καινοτόμα δύναμη της μάρκας. Στόχος: μία ακόμα πιο μοντέρνα και τολμηρή εμφάνιση.

“Η Opel συμβόλιζε ανέκαθεν τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της μετακίνησης. Η “Νέα Opel” εκφράζει τώρα αυτό το πνεύμα και την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα” επισημαίνει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Το ταξίδι στο μέλλον ξεκίνησε με το Opel GT X Experimental. Στο πρωτότυπο μοντέλο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το νέο έμβλημα Opel Blitz. Το λαμπερό κίτρινο neon της χαρακτηριστικής γραμμής γίνεται τώρα το ‘Opel yellow’ της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας. Το νέο Opel Mokka είναι το πρώτο αυτοκίνητο του Γερμανού κατασκευαστή όπου παρουσιάζεται το νέο πρόσωπο της Opel – το Vizor – και η μελλοντική σχεδιαστική φιλοσοφία του cockpit – το Pure Panel.

Η Opel αποκαλύπτει τώρα περισσότερες λεπτομέρειες και στοιχεία της νέας της εμφάνισης: νέο λογότυπο, νέα γραμματοσειρά, νέο χρώμα – “Νέα Opel”. Το πρώτο εξάμηνο του 2021, όλοι θα μπορούν να απολαύσουν τη νέα εμφάνιση της μάρκας στα νέα Opel Crossland και Opel Mokka. Αυτά θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής με τη νέα σχεδίαση. Ο σύγχρονος χαρακτήρας τους εναρμονίζεται τέλεια με το σήμερα και με τον κόσμο του αύριο.

«Έχουμε αυτοπεποίθηση, νεανική διάθεση και ανοιχτό πνεύμα. Σε αυτή τη νέα εποχή, η Opel εμπνέεται από την προοδευτική, ‘cold to cool’ γερμανική κουλτούρα και μέσα από αυτή την επιρροή αναδύεται τολμηρή, γνήσια και σύγχρονη. Αυτή είναι η έκφραση της νέας ταυτότητας της μάρκας μας και αντιπροσωπεύει απόλυτα τα νέα συναρπαστικά προϊόντα μας» δήλωσε ο Xavier Duchemin, Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Aftersales στην Opel.

Η νέα σχεδίαση της Opel επικεντρώνεται στα βασικά και απαραίτητα, απαλλαγμένη από κάθε στοιχείο που είναι περιττό ή αποσπά την προσοχή. Επομένως αντικατοπτρίζει τη Γερμανική ακρίβεια – ‘τολμηρή’ και ‘καθαρή’. Εστιάζοντας στο Blitz, ο κύκλος του νέου λογοτύπου είναι λεπτός. Το λεκτικό σήμα της μάρκας αποτελεί μία ισχυρή βάση για το λογότυπο. Η νέα γραμματοσειρά με την ονομασία “Opel Next” είναι επίσης απαλή, δυναμική, μοντέρνα και σαφής. Περιέχει τρεις διαφορετικές εκδόσεις χαρακτήρων: light (ελαφριοί), regular (κανονικοί) και bold (έντονοι). Οι γραμματοσειρές αυτές εναρμονίζονται τέλεια και εκφράζουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Το νέο Opel yellow συμβολίζει τον ηλεκτρισμό, το νέο καύσιμο για την ηλεκτρική εποχή. Το χρώμα είναι ‘ενεργειακό’, αφήνει το στίγμα του και, κατά συνέπεια, δημιουργεί μία μοναδική ταυτότητα.

«Μία νέα εποχή χρειάζεται σύγχρονες μάρκες και προϊόντα και αυτά χρειάζονται σαφή σχεδίαση. Με τα νέα στοιχεία ταυτότητας, θέλουμε να δείξουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί, νεωτεριστές, ανοιχτοί σε νέες ιδέες και ανοιχτοί στο μέλλον» εξηγεί ο επικεφαλής μάρκετινγκ, Patrick Fourniol.

Η νέα εμφάνιση θα τύχει εφαρμογής σε όλους τους τομείς – προϊόντα, πωλήσεις αλλά και στο μάρκετινγκ. Επίσης, θα επεκταθεί σε όλα τα κανάλια και μέσα επικοινωνίας.

Η νέα εταιρική ταυτότητα αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία VELOCITY McCANN, ενώ η “Opel Next” είναι γραμματοσειρά της Monotype.

 

Προηγούμενο άρθροIFMI masterclass, για αρχάριους ή έμπειρους fleet managers
Επόμενο άρθροMercedes-Benz eActros και GenH2 Truck: Bραβείο καινοτομίας