Λίγο κάτω από το 70% των νέων 18-29 ετών είναι ανοιχτοί στο να χρησιμοποιήσουν το εταιρικό αυτοκίνητο ως «γραφείο με ρόδες». Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, ωστόσο, είναι πιο επιφυλακτικοί απέναντι στην κινητή εργασία. Αυτό αναφέρει έρευνα της MHC Mobility σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων εργάσιμης ηλικίας στη Γερμανία. Το όλο θέμα συνδυάζεται με την έλευση της αυτόνομης οδήγησης που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο μετακινούμαστε και εργαζόμαστε. Όταν το αυτοκίνητο αναλαμβάνει μόνο του την οδήγηση, θα απελευθερωθεί πολύς χρόνος για τον οδηγό. Επί του προκειμένου, λοιπόν, λιγότερο από το 69% των νέων ενηλίκων δηλώνουν ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή την ευκαιρία για να κάνουν κάποια δουλειά.

Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από ό,τι σε προηγούμενες έρευνες, αλλά έρχεται σε έντονη αντίθεση με τα άτομα άνω των 60 ετών, από τα οποία μόλις το 7% βλέπει την αυτόνομη οδήγηση ως ευκαιρία για να κάνει κάποια δουλειά γραφείου.

ΚΙΝΗΤΡΟ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Οι ερωτηθέντες ήταν πολύ πιο σαφείς, ωστόσο, ως προς το τι θέλουν από άποψη εξοπλισμού. Περίπου το 33% επιθυμεί υπηρεσίες streaming σε οθόνες στα πίσω καθίσματα και συστήματα ήχου surround υψηλής ποιότητας. Σχεδόν το 62% επιθυμεί σταθερή σύνδεση wifi στο αυτοκίνητο, για να εξασφαλίσει μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήσης. Στα δημοφιλή χαρακτηριστικά άνεσης που επιθυμούν οι οδηγοί περιλαμβάνονται τα καθίσματα με μασάζ (75%), οι χώροι ψύξης και θέρμανσης ποτών (69%) και τα συστήματα καθαρισμού του αέρα (70%).

Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: οι εταιρικοί στόλοι θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι προσφέρουν αυτοκίνητα που διαθέτουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όσον αφορά τον εξοπλισμό και τη λειτουργικότητα.

Προηγούμενο άρθροΗ Toyota «φρενάρει» ξανά τα ηλεκτρικά της
Επόμενο άρθροLG: Προηγμένη πιστοποίηση CSMS «Επιπέδου 3»