Η Mondial Assistance μέσω του σύγχρονου στόλου Οδικής Βοήθειας που διαθέτει, δήλωσε έντονα την παρουσία της το Πάσχα σε πανελλαδικό επίπεδο κατά την έξοδο των εκδρομέων.
Ενώ ο όγκος των οχημάτων που μετακινήθηκαν τη συγκεκριμένη περίοδο καταγράφηκε αρκετά υψηλός με αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ανάγκη φροντίδας και εξυπηρέτησης στον οδικό άξονα της χώρας, η παροχή των υπηρεσιών της Mondial Assistance έφτασε σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα, ανεβάζοντας τον δείκτη NPS (Net Promoter Score) κατά την πασχαλινή περίοδο στο 92,77%.
Στα βασικά πλεονεκτήματα των ασφαλισμένων της Mondial Assistance περιλαμβάνονται οι ψηφιακές λύσεις που τους προσφέρει, μέσω των οποίων μπορούν να κάνουν άμεσα την αναγγελία του περιστατικού τους (Mobile App, IVR2Webapp), ενώ μέσω της υπηρεσίας ‘”RSA Digital”, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται για όλα τα στάδια εξυπηρέτησης του περιστατικού.
Τις ημέρες αυτές, λαμβάνοντας 27.165 κλήσεις και εξυπηρετώντας πάνω από 14.700 περιστατικά σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, μέσω του άρτια εξοπλισμένου και εκπαιδευμένου προσωπικού και συνεργατών της, οι πελάτες της Mondial Assistance ένιωσαν ασφάλεια και εμπιστοσύνη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.