Νέο ελαστικό Michelin Agilis 3 για ελαφρά οχήματα

Μετά από το Michelin Agilis CrossClimate που κυκλοφόρησε πέρυσι, η Michelin συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα της για ελαφρά οχήματα με το νέο ελαστικό Michelin Agilis 3.

Πρόκειται για ένα καλοκαιρινό ελαστικό που προσφέρει υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε βρεγμένο οδόστρωμα και συνδυάζει εξαιρετική ενεργειακή αποτελεσματικότητα, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και μείωση των εκπομπών CO21, με την εγγυημένη αντοχή και  στιβαρότητα της Michelin.

Δέσμευση της Michelin είναι να συνεχίσει τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της για βιώσιμη κινητικότητα, σε όλη την γκάμα των προϊόντων της, από τα επιβατικά αυτοκίνητα μέχρι τα φορτηγά.  Με τις σχεδιαστικές της επιλογές, η Michelin στοχεύει να κάνει πιο αποτελεσματική χρήση των πρώτων υλών και των φυσικών πόρων, διασφαλίζοντας παράλληλα εξαιρετικές επιδόσεις σε όλη τη διάρκεια ζωής των ελαστικών που κατασκευάζει. Έτσι, μειώνει τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο και επεκτείνει τη διάρκεια ζωής τους – στοιχεία που απασχολούν ιδιαίτερα τους επαγγελματίες των οδικών και αστικών μεταφορών, οι οποίοι χρειάζονται να βελτιστοποιούν τα κόστη, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Για να καλύψει αυτή την ανάγκη, η Michelin προσφέρει ελαστικά  που συνδυάζουν τις επιδόσεις και την ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.*

Η αντίσταση κύλισης των ελαστικών αντιπροσωπεύει τουλάχιστον το 20% της ενεργειακής κατανάλωσης ενός οχήματος **. Τα ελαστικά της νέας γκάμας Michelin Agilis 3, ζυγίζουν κατά μέσο όρο, 1 κιλό λιγότερο από τον προκάτοχό τους, με τη διαφορά να φθάνει στα 1,7 κιλά για ορισμένες διαστάσεις. Συνεπώς, απαιτούνται λιγότερες πρώτες ύλες και φυσικοί πόροι για την παραγωγή τους και μειώνεται η ποσότητα των αποβλήτων που πρέπει να ανακυκλωθούν.  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εσωτερικών δοκιμών που πραγματοποίησε ο Όμιλος Michelin, το νέο ελαστικό για επαγγελματικά ελαφριά οχήματα περιορίζει, κατά μέσο όρο, τις εκπομπές CO2 κατά 100 κιλά σε απόσταση 20.000χλμ. Αυτό ισοδυναμεί με την ποσότητα CO2 που μπορεί να αποθηκευτεί σε περίπου τρία δέντρα***, με τη μείωση κατανάλωσης καυσίμου στα 0,12 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και με εξοικονόμηση κόστους της τάξης των 100 ευρώ.

Ορισμένα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με τις επιδόσεις βελτιώνονται σημαντικά καθώς τα ελαστικά φθείρονται, όπως το φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα  και η κατανάλωση καυσίμου. Οι επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα επιδεινώνονται με τη φθορά, αλλά το Michelin Agilis 3 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα μέχρι το δείκτη φθοράς του ελαστικού στα 1,6 χιλιοστά (TWI). Επιπλέον, με βαθμολογία «A» για τις επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα όταν είναι καινούριο (σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ετικετογράφηση), εξακολουθεί να παρουσιάζει παρόμοιες επιδόσεις ακόμα κι όταν φθαρεί****, με εκπληκτικά αποτελέσματα***** συμφώνα με τη  νομοθεσία για τις επιδόσεις ασφάλειας των καινούριων ελαστικών.

Οι επιδόσεις αυτές είναι αποτέλεσμα της χρήσης των τεχνολογιών EverGrip, και συγκεκριμένα:

  • Καινοτόμο μείγμα γόμας με βελτιστοποιημένη δόση αιθάλης και πυριτίου, που συμβάλλει στην ασφάλεια των ελαστικών και τις επιδόσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα, σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ελαστικού.
  • Νέο σχέδιο πέλματος, το οποίο περιλαμβάνει:
    • Βαθιές αυλακώσεις: εύκαμπτα μπλοκ πέλματος για εξαιρετικό κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα.
    • Αυλακώσεις σε σχήμα U: πιο κάθετα μπλοκ πέλματος με μεγαλύτερο ποσοστό σκαλίσματος σε βάθος σκαλίσματος 2 χιλιοστών, για πιο αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού μέχρι το TWI (Δείκτης Φθοράς Πέλματος).

Το Michelin Agilis 3 προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής και αντοχή, χάρη σε δύο τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν για  ελαστικά φορτηγών, τις οποίες η Michelin ενσωματώνει για πρώτη φορά σε ελαστικό για επαγγελματικό ελαφρύ όχημα:

  • Ένα μείγμα γόμας  με εξαιρετικά επίπεδα αντοχής στην τριβή.
  • Μια κατοχυρωμένη τεχνολογία, που απομακρύνει τις πέτρες που σφηνώνουν στο πέλμα.

Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία που πρωτοεμφανίστηκε στο Michelin Agilis CrossClimate, για την προστασία των πλευρικών τοιχωμάτων και για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, η Michelin χρησιμοποίησε  ένα πρόσθετο στρώμα που προστατεύει το ελαστικό από την τριβή σε πεζοδρόμιο.

Το νέο Michelin Agilis 3 αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της στρατηγικής του Ομίλου Michelin, που προσπαθεί διαρκώς να κάνει τις μετακινήσεις πιο ασφαλείς, πιο βιώσιμες, πιο προσβάσιμες και πιο αποδοτικές. Το Michelin Agilis 3 κυκλοφορεί ήδη στην Ελλάδα.


(1)Σήμανση κατηγορίας «Β»  στην αντίσταση κύλισης.

(*)Το τέλος της ζωής του ελαστικού αναφέρεται στο νόμιμο όριο φθοράς του πέλματος στα 1,6χιλιοστά. Το νόμιμο όριο φθοράς του πέλματος στη χώρα σας μπορεί να είναι διαφορετικό. (**)Υπολογισμός που διεξήχθη στο Τεχνολογικό Κέντρο της Michelin στο Ladoux, κοντά στο Clermont-Ferrand της Γαλλίας. Τεχνικό Δελτίο με ημερομηνία 27 Σεπτεμβρίου 2016 με τίτλο “Les matières premières, la consommation de carburant et les émissions de CO2 liés au remplacement précoce des pneus Tourisme (Πρώτες ύλες, κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 που προέρχονται από την  πρόωρη αντικατάσταση ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων) . (***)Με βάση εσωτερικής μελέτες για το κύκλο ζωής που διενεργήθηκαν  το Σεπτέμβριο του 2019 από το Τεχνολογικό Κέντρο της Michelin, και συνέκριναν το ελαστικό Michelin Agilis 3 με το Michelin Agilis + (235/65-R16 115 / 113R). Το Agilis 3 μειώνει τις εκπομπές CO2 ανά ελαστικό κατά 1,3 κιλά σε απόσταση 1000 χιλιομέτρων σε σύγκριση με το Agilis +. Στην περίπτωση που το  όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα σετ ελαστικών  Agilis 3 και ετήσια απόσταση 20.000 χιλιομέτρων, η μείωση των εκπομπών CO2 ισοδυναμεί με 104 κιλά CO2 (δεδομένου ότι ένα δέντρο μπορεί να αποθηκεύσει έως και 35 κιλά CO2 / έτος κατά μέσο όρο, ανάλογα με το είδος του δέντρου και την ηλικία / πηγή: Πλατφόρμα CSR και βιώσιμη ανάπτυξη της Michelin). Υπολογισμός με βάση την εκτίμηση της Michelin για την απόσταση που καλύπτεται από το ελαστικό κατά τη διάρκεια της πρώτης ζωής του, δηλαδή 60.000 χιλιόμετρα (60.000 χιλιόμετρα x 0.12 λίτρα / 100 χιλιόμετρα x 1.4 ευρώ / λίτρο = 100 ευρώ). (****)Φθαρμένο ορίζεται το ελαστικό που έχει  φαγωθεί τεχνικά το πέλμα του  σε ειδική μηχανή μέχρι να ένα φθάσει στο νόμιμο όριο  φθοράς (TWI) σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία σχετικά με τους δείκτες φθοράς πέλματος (ECE R30r03f). (*****) Αποτέλεσμα δοκιμής πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα από 80 έως 20 km / h, που πραγματοποιήθηκε από την TÜV SÜD, κατόπιν αιτήματος της Michelin, τον Αύγουστο του 2019, σε διάσταση ελαστικού Agilis 3 (235/65 R16115 / 113 R ) σε MB Sprinter 316CDI.

Προηγούμενο άρθροΠροληπτικά “ANTI COVID-19” μέτρα στο δίκτυο Kosmocar
Επόμενο άρθροΤαξινομήσεις: Ξεπέρασε το 80% η πτώση στα επιβατικά