Η BMW είναι ο ευρωπαϊκός ηγέτης στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα (EV και PHEV). Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής ετήσια στοιχεία ταξινομήσεων για το 2018 (YTD) της IHS Markit, που δημοσίευσε η BMW φαίνεται ότι είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης για τα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη. Είναι σημαντικό ότι το “EV” σε αυτόν τον πίνακα δεν περιορίζεται στα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά περιλαμβάνει και τα plug-in υβριδικά (PHEV). Χωρίς αυτά τα PHEV, η Tesla (Model S, Model X), η Nissan (Leaf, e-NV200) και η Renault (Zoé, Kangoo ZE) εξακολουθούν να υπερισχύουν της BMW στην Ευρώπη.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η BYD και η Tesla παραμένουν οι μεγαλύτεροι πωλητές EV, εκ των οποίων η κάθε μία κατέχει το 11% της αγοράς. Η BMW βρίσκεται στην τρίτη θέση – αν συμπεριλάβουμε τα PHEV. Η βαυαρική μάρκα διαθέτει σήμερα ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην περιοχή της, το i3. Όλα τα άλλα ηλεκτροκίνητα μοντέλα είναι plug-in: το 225xe Active Tourer, το X1 25Le (μόνο για την Κίνα), το 530e, το 730e, τα i8 και i8 roadster, συν το Mini Countryman Cooper S-E Hybrid.
Αναμονή έως το 2020 για επιπλέον ηλεκτροκίνητα
Η BMW θα προσθέσει ένα πλήρως ηλεκτρικό Mini στις τάξεις της στα τέλη του 2019, αλλά η πραγματική ηλεκτρική εκστρατεία θα αρχίσει το 2020. Τότε το iX3 θα ξεκινήσει να ανταγωνίζεται το Mercedes EQC και το Jaguar I-Pace. Είναι αξιοσημείωτο ότι το μοντέλο Tesla 3 δεν θα πρέπει να φοβάται κανέναν βαυαρικό ανταγωνισμό πριν από το 2021.
Φαίνεται πως η BMW επικεντρώνεται κυρίως στα plug-in της τα επόμενα χρόνια και όχι στα καθαρά ηλεκτρικά μοντέλα της. Το νέο 330e θα προσφέρει μια καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία όταν κυκλοφορήσει, σε περίπου έναν χρόνο. Το ίδιο ισχύει και για το X5 xDrive 45e, το οποίο ενσωματώνει μεγαλύτερη μπαταρία από το X5 40e το οποίο αντικαθιστά.