Η MercedesBenz θα ενσωματώσει εξαρτήματα από αλουμίνιο χαμηλού CO2 σε μεγάλης κλίμακας παραγωγή με πρώτα τα ηλεκτρικά της οχήματα.

  • Το αλουμίνιο με σχεδόν 70% λιγότερο CO2 σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και κατ’ ελάχιστο 25% ανακυκλωμένο περιεχόμενο έχει περάσει τη δοκιμή επικύρωσης για χρήση σε απαιτητικά δομικά χυτά εξαρτήματα
  • Τα ηλεκτρικά οχήματα EQS και EQE μεταξύ των πρώτων μοντέλων που εξοπλίζονται με υλικά μειωμένου CO2

Μετά την ανακοίνωση της τεχνολογικής συνεργασίας με την εταιρεία παραγωγής αλουμινίου Hydro, τον Δεκέμβριο του 2022, η Mercedes-Benz παρουσιάζει τα πρώτα αποτελέσματα της τεχνολογίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Σε συνέχεια της επιτυχημένης φάσης δοκιμών αλουμινίου χαμηλών εκπομπών άνθρακα με 25% ποσοστό σκραπ, η εταιρεία χρησιμοποιεί φέτος στην μαζική της παραγωγή δομικά παρελκόμενα ποιότητας χυτευμένα από αυτό το βιώσιμο υλικό. Το δοκιμασμένο αλουμίνιο διαθέτει αποτύπωμα άνθρακα μόλις 2,8 κιλά CO2 ανά κιλό αλουμινίου.

«Στην προσπάθειά μας επίτευξης στόλου οχημάτων ουδέτερου άνθρακα στην αλυσίδα αξίας έως το 2039, προχωρούμε στο επόμενο ορόσημο: Από κοινού με τον στρατηγικό μας συνεργάτη Hydro υιοθετούμε αλουμίνιο χαμηλών εκπομπών άνθρακα στα μοντέλα μας σειριακής παραγωγής ήδη από αυτό το καλοκαίρι. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε το αποτύπωμα CO2 του αλουμινίου έως και 70% σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μεταξύ των πρώτων μοντέλων που θα κατασκευαστούν με αυτό το βιώσιμο υλικό θα είναι το EQS και το EQE», δήλωσε ο Markus Schäfer, Μέλος του ΔΣ της Mercedes-Benz Group AG, Επικεφαλής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης & Προμηθειών.

Η Hydro προμηθεύει ήδη τη Mercedes-Benz με αλουμίνιο μειωμένου CO2, που προέρχεται μέσω ηλεκτρόλυσης από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η Hydro θα συνεχίσει να προμηθεύει με περισσότερο αλουμίνιο μειωμένου CO2 το χυτήριο του εργοστασίου της Mercedes-Benz, στο Untertürkheim (τμήμα Mettingen). Το υλικό αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 60% του αλουμινίου αυτού του τύπου στο χυτήριο του Mettingen και περιλαμβάνει τουλάχιστον 25% σκραπ. Στο Mettingen, το υλικό διαμορφώνεται σε δομικά στοιχεία αμαξώματος. Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιείται για εξαρτήματα συστημάτων ασφαλείας, όπως πύργοι κρούσης των μοντέλων EQS, EQE, S-Class, E-Class, GLC και C-Class. Επιπλέον, το EQE θα είναι εξοπλισμένο με διαμήκη στοιχεία αλουμινίου χαμηλού CO2. Η Mercedes Benz σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει το υλικό για διάφορα άλλα εξαρτήματα, όπως το πλαίσιο στήριξης του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της επόμενης πλατφόρμας οχημάτων MMA (Mercedes Modular Architecture).

Προηγούμενο άρθροVAN.EA, νέα αρχιτεκτονική της Mercedes Benz Vans
Επόμενο άρθροVolkswagen Polo GTI Edition 25, περιορισμένης έκδοσης