Πτώση 60,7% στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων είχαμε τον Μάρτιο στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19. Διψήφια αλλά μικρότερη η πτώση και στις λοιπές κατηγορίες. Αρνητική και η συνολική εικόνα του τριμήνου, παρά το καλό ξεκίνημα των δύο πρώτων μηνών.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ) οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, από το 2ο δεκαήμερο του οποίου ξεκίνησε η κρίση του κορωνοϊού, έχουν ως εξής:

Μάρτιος 2020 Μάρτιος 2019 Μεταβολή
Επιβατικά 3.744 9.518 -60,7%
Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 413 672 -38,5%
Λεωφορεία 19 29 -34,5%
Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 1.548 2.401 -35,5%
Ιανουάριος -Μάρτιος 2020 Ιανουάριος -Μάρτιος 2019 Μεταβολή
Επιβατικά 21.391 26.289 -18,6%
Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.748 2.023 -13,6%
Λεωφορεία 113 114 -0,9%
Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 6.086 5.802 +4,9%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:

Segments Επιβατικών Αυτοκινήτων τον Μάρτιο του 2020 και το α’ τρίμηνο

Ταξινομήσεις ανά καύσιμο τον Μάρτιο του 2020 και το α’ τρίμηνο

Προηγούμενο άρθροΗ νίκη του Tazio Nuvolari που γέννησε το μύθο της Abarth
Επόμενο άρθροΗ εφαρμογή myOpel με ειδικά προσαρμοσμένες λειτουργίες