Πτώση 60,7% στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων είχαμε τον Μάρτιο στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19. Διψήφια αλλά μικρότερη η πτώση και στις λοιπές κατηγορίες. Αρνητική και η συνολική εικόνα του τριμήνου, παρά το καλό ξεκίνημα των δύο πρώτων μηνών.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ) οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, από το 2ο δεκαήμερο του οποίου ξεκίνησε η κρίση του κορωνοϊού, έχουν ως εξής:

Μάρτιος 2020 Μάρτιος 2019 Μεταβολή
Επιβατικά 3.744 9.518 -60,7%
Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 413 672 -38,5%
Λεωφορεία 19 29 -34,5%
Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 1.548 2.401 -35,5%
Ιανουάριος -Μάρτιος 2020 Ιανουάριος -Μάρτιος 2019 Μεταβολή
Επιβατικά 21.391 26.289 -18,6%
Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.748 2.023 -13,6%
Λεωφορεία 113 114 -0,9%
Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 6.086 5.802 +4,9%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:

Segments Επιβατικών Αυτοκινήτων τον Μάρτιο του 2020 και το α’ τρίμηνο

Ταξινομήσεις ανά καύσιμο τον Μάρτιο του 2020 και το α’ τρίμηνο

  • Προηγούμενο άρθροΗ νίκη του Tazio Nuvolari που γέννησε το μύθο της Abarth
    Επόμενο άρθροΗ εφαρμογή myOpel με ειδικά προσαρμοσμένες λειτουργίες