Πτώση 60,7% στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων είχαμε τον Μάρτιο στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19. Διψήφια αλλά μικρότερη η πτώση και στις λοιπές κατηγορίες. Αρνητική και η συνολική εικόνα του τριμήνου, παρά το καλό ξεκίνημα των δύο πρώτων μηνών.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων (ΣΕΑΑ) οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, από το 2ο δεκαήμερο του οποίου ξεκίνησε η κρίση του κορωνοϊού, έχουν ως εξής:
Μάρτιος 2020 | Μάρτιος 2019 | Μεταβολή | |
Επιβατικά | 3.744 | 9.518 | -60,7% |
Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 413 | 672 | -38,5% |
Λεωφορεία | 19 | 29 | -34,5% |
Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 1.548 | 2.401 | -35,5% |
Ιανουάριος -Μάρτιος 2020 | Ιανουάριος -Μάρτιος 2019 | Μεταβολή | |
Επιβατικά | 21.391 | 26.289 | -18,6% |
Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 1.748 | 2.023 | -13,6% |
Λεωφορεία | 113 | 114 | -0,9% |
Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 6.086 | 5.802 | +4,9% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:
Segments Επιβατικών Αυτοκινήτων τον Μάρτιο του 2020 και το α’ τρίμηνο
Ταξινομήσεις ανά καύσιμο τον Μάρτιο του 2020 και το α’ τρίμηνο