Με νέα Εταιρική Ταυτότητα ο Όμιλος Σφακιανάκη

Ο Όμιλος Σφακιανάκη παρουσίασε τη νέα του εταιρική ταυτότητα, η οποία σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο μίας μακροχρόνιας και δυναμικής πορείας.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, “η νέα οπτική ταυτότητα του Ομίλου εμπνέεται από τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, εκφράζοντας παράλληλα το όραμα του μέλλοντος που ατενίζει με σιγουριά και αισιοδοξία. Το ανανεωμένο λογότυπο χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα και σταθερότητα, αξίες που αντανακλούν τους βασικούς πυλώνες του Ομίλου Σφακιανάκη: αξιοπιστία, ασφάλεια, εμπιστοσύνη.

Εμπνευσμένο από το αρχικό γράμμα της επωνυμίας Σφακιανάκη και περικλείοντας αλληλένδετες με αυτήν έννοιες όπως η ένωση και η συνέχεια, το νέο σήμα αποτυπώνει τη δυναμική διαδρομή του Ομίλου, σαν μια σφραγίδα εμπιστοσύνης”.

 

Ο Όμιλος Σφακιανάκη έχει ηγετική παρουσία άνω των 65 χρόνων στην ελληνική αγορά και δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, έχοντας την αποκλειστική εισαγωγή, διανομή και εμπορία μίας ευρύτατης γκάμας προϊόντων κορυφαίων κατασκευαστών, υπηρεσίες μακροχρόνιας και βραχυχρόνιας μίσθωσης, ασφαλιστικές υπηρεσίες, βαρέα οχήματα και βιομηχανικό εξοπλισμό, ταχυμεταφορές και προϊόντα τεχνολογίας, προσφέρει  ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη. Δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 χώρες, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.500 εργαζόμενους, που, όπως επισημαίνεται, αποτελούν και την κινητήρια δύναμη της λειτουργίας του.

Στον τομέα της λιανικής, η δραστηριοποίηση του ομίλου περιλαμβάνει την εμπορία αυτοκινήτων Abarth, Alfa Romeo, BMW, Dacia, Fiat, Ford, Jeep, MINI, Nissan, Opel, Renault, Skoda, Suzuki,Volvo, μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του δικτύου Σφακιανάκης Επιλογές, καθώς και μοτοσικλετών Suzuki και BMW Μοtorrad. Πρόσφατα ο Όμιλος Σφακιανάκη έγινε ο επίσημος Διανομέας της BYD στην Ελλάδα.

O Όμιλος δραστηριοποιείται στον κλάδο μίσθωσης οχημάτων μέσω της Executive Lease, είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας Enterprise στην Ελλάδα διαθέτοντας έτσι υπηρεσίες βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων.

Επιπλέον, ο Όμιλος είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος των εμπορικών σημάτων Cummins,Ford Trucks και Linde μέσω της εταιρείας Ergotrak, ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται στις μεσιτείες ασφαλειών μέσω της εταιρείας Sfakianakis Insurance Brokers, καθώς και την παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφορών μέσω της εταιρείας Speedex.

Στο εξωτερικό ο Όμιλος αποτελεί τον αποκλειστικό εισαγωγέα των προϊόντων Suzuki για τη Βουλγαρία, μέσω της εταιρείας Mirkat Ltd και για την FYROM μέσω της εταιρείας Mirkat Skopje.

Τέλος, ο Όμιλος δραστηριοποιείται και στην Κύπρο μέσω της Alpan Electroline Ltd που είναι αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της μάρκας Samsung (κινητή τηλεφωνία) και των μικροσυσκευών Kenwood, Delonghi και Braun.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η προσωπικότητα του Ομίλου, αποτυπώνεται σχεδιαστικά σε μια φρέσκια εταιρική ταυτότητα, όπου ένα σύγχρονο τυπογραφικό σύστημα εναρμονίζεται με μια μπλε χρωματική παλέτα πολλαπλών διαβαθμίσεων αποτυπώνοντας την τόλμη (Sfakianakis Blue), τον εκσυγχρονισμό (Modern Blue) και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα (Humanistic Light Blue) της φιλοσοφίας του Ομίλου.

Τέλος, η γραμματοσειρά του λογοτύπου είναι δυναμική, μοντέρνα και σαφής, με διαφορετικά βάρη χαρακτήρων, διαμορφώνοντας ένα επικοινωνιακό όχημα που παραμένει τόσο ομοιογενές όσο και ποικιλόμορφο μέσω κωδικοποιήσεων σε δευτερεύοντα γραφικά και μοτίβα.

Tα θεμελιώδη στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας υπογράφει το motto: “Passion for Motion’”, το οποίο εκφράζει απόλυτα το DNA του Ομίλου για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, Σταύρος Π. Τάκη, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη νέα εταιρική μας ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τις αξίες που μας οδηγούν καθημερινά : το πάθος, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον πελάτη. Η αλλαγή αυτή υπογραμμίζει ακόμα πιο έντονα την αφοσίωση στον στόχο μας να πρωταγωνιστούμε στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, μέσα από τη συνεχή εξέλιξη. Με γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την τεχνογνωσία, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, θέτοντας ως κορυφαία προτεραιότητά μας την υψηλής ποιότητας εμπειρία του πελάτη, ξεπερνώντας πάντοτε τις προσδοκίες του».

Η νέα εταιρική ταυτότητα και το brand reveal video αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία οπτικής επικοινωνίας G Design.

 

Προηγούμενο άρθροΟ ιδρυτής της CATL καλεί σε ευρύτερη συνεργασία
Επόμενο άρθροEuro NCAP: αξιολογήσεις αποφυγής σύγκρουσης μικρών βαν