Το Mazda MX-5, ένα αυτοκίνητο που συνδέεται με τις διακοπές και το ελληνικό καλοκαίρι, παρουσιάζεται σε ένα νέο βίντεο με τον καταξιωμένο Ελληνο-ιάπωνα σεφ, Σωτήρη Κοντιζά.

Τέσσερεις γενιές ΜΧ-5, 34 χρόνια οδηγικής απόλαυσης από το πετυχημένο roadster, που στην Ελλάδα έχει τις περισσότερες πωλήσεις στην ΝΑ Ευρώπη και έχει συνδεθεί με τη θάλασσα και το καλοκαίρι.

Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, σε ένα νέο διαφημιστικό βίντεο που παρουσίασε πριν από λίγες μέρες, αποτύπωσε με εύγλωττο τρόπο τη μοναδική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον οδηγό και το ΜΧ-5, μέσα σε ένα άκρως καλοκαιρινό ελληνικό τοπίο. Πρωταγωνιστής σε αυτή την παραγωγή είναι ο brand ambassador της Mazda στην Ελλάδα, Σωτήρης Κοντιζάς. Ο Ελληνο-ιάπωνας σεφ μεγάλωσε με αυτοκίνητα Mazda και παραδέχεται ότι την αυθεντική Jinba Ittai οδήγηση (που οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα) την προσφέρει μόνο το MX-5.

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε στο βίντεο είναι στο μοναδικό Soul Red χρώμα της MAZDA, έκδοσης Skyactiv-G 2.0 184PS, στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Homura που ξεχωρίζει για τα σπορ χαρακτηριστικά της, όπως καθίσματα Recaro, σύστημα πέδησης Brembo, αμορτισέρ Bilstein και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.

Mazda MX-5: Endless summer in your heart’

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα η Mazda Autoone συνεργάστηκε με την εταιρία 365film και τον Θοδωρή Τζάρτο, οι οποίοι ανέλαβαν τη σκηνοθεσία, το μοντάζ, την ηχητική και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο Σταύρος Τσιρλίδης. Βοηθός σκηνοθέτη ήταν ο Γιώργος Πατσιατζής.  Την παραγωγή και το σενάριο ανέλαβε η Mazda Autoone.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο στο youtube και στο vimeo

Προηγούμενο άρθροΑπό το Peugeot 205 στο νέο e-208
Επόμενο άρθροΤι περιορίζει την αυτονομία των eLCV