Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε το αναθεωρημένο πλάνο στρατηγικής διαχείρισης και οργάνωσης της μάρκας έως το 2030.  

Η ανακοίνωση για το αναθεωρημένο πλάνο στρατηγικής καταδεικνύει τη  θετική ανταπόκριση της Mazda στο σημαντικά αβέβαιο επιχειρηματικό περιβάλλον και ανανεώνει τη δέσμευσή της για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλες τις δραστηριότητές της έως το 2050.

Τα τελευταία χρόνια, το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό, ιδιαίτερα στην Ευρώπη με την ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων προϊόντων και το σχετικό ρυθμιστικό περιβάλλον.

Για να μπορέσει να ανταποκριθεί με ευελιξία σε αυτές τις μελλοντικές αλλαγές, η Mazda παρουσίασε ένα σχέδιο τριών φάσεων για το 2030.

Επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης με την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων

Από σήμερα και έως το 2024, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επίτευξη μεγαλύτερης ανθεκτικότητας στις αλλαγές στο περιβάλλον, εστιάζοντας στην ενίσχυση της τεχνολογικής ανάπτυξης, των αλυσίδων εφοδιασμού και των προσπαθειών μείωσης του κόστους. Σε αυτό το διάστημα, η Mazda θα συνεχίσει να επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό του στόλου της, παρουσιάζοντας ελκυστικά προϊόντα που πληρούν τους κανονισμούς στις αντίστοιχες αγορές, εφαρμόζοντας κατά συνέπεια την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της Mazda.

Mazda MX-30

Η εταιρεία αναφέρει στην ανακοίνωσή της πως στην Ευρώπη, “είναι πολύ περήφανη για την επιτυχία του Mazda MX-30 BEV[1], για τα απίστευτα αποτελέσματα πωλήσεων για το Mazda CX-60 PHEV [2], όπου έχουμε πουλήσει πάνω από 20.000 μονάδες και για την άφιξη του Mazda MX-30 R-EV, καθώς και άλλων ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του Mazda CX-80 τριών σειρών”.

Μazda CX-60

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Από το 2025 έως το 2027, καθώς οι κανονισμοί γίνονται πιο αυστηροί, ειδικά στην Ευρώπη, η Mazda θα συνεχίσει να κατασκευάζει τα απαραίτητα ανταλλακτικά για τη μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας. Αυτό θα περιλαμβάνει τόσο τη βελτίωση και χρήση των πολλαπλών τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και κατασκευής της Mazda, καθώς και την παγκόσμια κυκλοφορία νέων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία.

Μεγαλύτερη ώθηση στην παρουσίαση των BEV, κατευθυνόμενοι προς το 2030 μέσω στρατηγικών συνεργασιών

Αυτή η μετάβαση θα ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια της τρίτης φάσης έως το 2030, επισημαίνει η εταιρεία.

Η Mazda θα επιταχύνει τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση μέσω συνεργασιών σε διαφορετικούς τομείς. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ανακοινώθηκε ότι η Mazda υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας[3] για την από κοινού ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών μονάδων υψηλής απόδοσης με τους συνεργάτες της.

Ως πρώτο βήμα προς τον εξηλεκτρισμό όλων των μοντέλων της έως το 2030, η ιαπωνική εταιρεία εντάχθηκε σε μια κοινοπραξία[4] για να αναπτύξει προηγμένες και αποδοτικές τεχνολογίες παραγωγής και να δημιουργήσει ένα πλαίσιο παραγωγής και προμήθειας για μονάδες ηλεκτροκίνησης.

H Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνία κοινής ανάπτυξης[5] για την ανάπτυξη μετατροπέων, συμπεριλαμβανομένων ημιαγωγών καρβιδίου του πυριτίου, ενώ ακόμη υπέγραψε συμφωνία κοινής ανάπτυξης[6] για προηγμένες τεχνολογίες για κινητήρες, ενώ ιδρύει επίσης μια κοινή εταιρεία μαζί[7] με άλλες δύο συνεργαζόμενες, με σκοπό την ανάπτυξη τεχνολογιών κινητήρων.

Η Mazda θα συνεχίσει να προμηθεύεται μπαταρίες από τις συνεργαζόμενες εταιρείες της. Εκτός από τους υπάρχοντες προμηθευτές, η ιαπωνική εταιρεία σύναψε πρόσφατα συμφωνία με την Envision AESC για την προμήθεια μπαταριών για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιαπωνία. Μεσοπρόθεσμα, καθώς θα παρουσιαστούν νέα ηλεκτρικά μοντέλα με μπαταρία, η Mazda θα εξετάσει πιθανότητες να επενδύσει στην παραγωγή μπαταριών.

Καθώς προχωράει την εξέλιξη των προϊόντων της, η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει να βελτιώνει την ασφάλειά τους, καταβάλλοντας προσπάθειες για την ανάπτυξη ανθρωποκεντρικής προηγμένης τεχνολογίας υποβοήθησης οδηγού, στοχεύοντας σε μηδενικά μοιραία ατυχήματα από οποιοδήποτε νέο Mazda έως το 2040.


[1] Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας Mazda MX-30 17,9 kWh/100km, εκπομπές CO2 0 g/km (WLTP σε συνδυασμό). Τα οχήματα είναι αναγνωρισμένα σύμφωνα με τη διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP (Κανονισμός (ΕΕ) 1151 / 2017· Κανονισμός (ΕΕ) 2007/715).

[2] Κατανάλωση καυσίμου Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV 1,5l/100km, εκπομπές CO2 33g/km (WLTP σε συνδυασμό). Κατανάλωση καυσίμου Mazda CX-60 e-Skyactiv D 4,9-5,3 l/100 km, εκπομπές CO2 127-139 g/km (συνδυασμός WLTP). Τα οχήματα είναι αναγνωρισμένα σύμφωνα με τη διαδικασία έγκρισης τύπου WLTP (Κανονισμός (ΕΕ) 1151 / 2017· Κανονισμός (ΕΕ) 2007/715).

[3] Συμπεριλαμβανομένων των Imasen Electric Industrial Co., Ltd., Ondo Corporation, Chuo Kaseihin Co., Inc., Hiroshima Aluminium Industry Co., Ltd., HIROTEC Corporation, Fukuta Electric & Machinery Co., Ltd. και ROHM Co., Ltd.

[4] Συμπεριλαμβανομένων των Ondo, Hiroshima Aluminium Industry και HIROTEC

[5] Συμπεριλαμβανομένων των Imasen Electric Industrial και ROHM

[6] Συμπεριλαμβανομένων των Chuo Kaseihin και Fukuta Electric & Machinery

[7] Συμπεριλαμβανομένων των Fukuta Electric & Machinery

 

Προηγούμενο άρθροLinde: παραγωγή πράσινου υδρογόνου στην Ελλάδα
Επόμενο άρθροΗ Ford παρουσίασε το νέο Ε-Tourneo Custom