Η Peugeot πουλά τα περισσότερα αυτοκίνητά της (80%) στην Ευρώπη, όμως αυτό πρέπει να αλλάξει φέτος.
Η Νότια Αμερική είναι μία από τις περιοχές-στόχους, είπε η επικεφαλής της μάρκας, Linda Jackson, κατά τη διάρκεια μιας αποκλειστικής συνέντευξης στο FleetEurope, στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
Στον όμιλο Stellantis αλλά και στον κλάδο, η Peugeot πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση με την ευρύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, τόσο σε BEV όσο και σε υβριδικά, προσφέροντας αυτονομία έως και 700 χλμ.
Στη Νοτιοανατολική Ασία, η Peugeot στοχεύει αγορές όπως η Μαλαισία, το Βιετνάμ και η Ταϊλάνδη, ενώ στη Μέση Ανατολή-Αφρική, η εστίαση είναι στην Τουρκία, το Μαρόκο και την Τυνησία.
“Η εκτεταμένη γκάμα μοντέλων μας μάς τοποθετεί για να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς για βιώσιμες και αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης για κάθε τύπο πελάτη”, εξήγησε ο Jackson.
Για να υποστηρίξει τη μετάβαση στη βιωσιμότητα, η Peugeot κυκλοφόρησε πρόσφατα το « Peugeot Electric Promise », ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει 8 χρόνια εγγύηση σε μπαταρίες και οχήματα, δωρεάν wallbox και κάρτες φόρτισης που παρέχουν πρόσβαση σε ένα δίκτυο με περισσότερους από 800.000 σταθμούς φόρτισης EV. Αυτά τα οφέλη έχουν σχεδιαστεί τόσο για ιδιώτες όσο και για πελάτες στόλου, διασφαλίζοντας ανταγωνιστικό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO) – κρίσιμο παράγοντα για τους διαχειριστές στόλου.
Βασικό μέρος της στρατηγικής της Peugeot για τη βελτιστοποίηση του TCO της γκάμας μοντέλων της είναι το πρόγραμμα επαναγοράς για ενοικιαζόμενα οχήματα, το οποίο επιτρέπει στην εταιρεία να διατηρεί τον πλήρη έλεγχο των υπολειμματικών αξιών. «Αυτή η πρωτοβουλία υποστηρίζει άμεσα την TCO, διασφαλίζει τη σταθερότητα των τιμών και την αξία της επωνυμίας και ενισχύει την απήχησή μας στους εταιρικούς στόλους», τόνισε η Τζάκσον.
Κοιτάζοντας το 2025, το περιέγραψε ως «έτος επιδόσεων» για την Peugeot, αξιοποιώντας ένα ποικίλο μείγμα κινητήρων ηλεκτρικών, υβριδικών και εσωτερικής καύσης σε πολλές περιοχές.
Προώθηση της ισότητας των φύλων
Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, η Jackson είναι πεπεισμένη ότι η Peugeot είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει τον πελάτη με προϊόντα βιώσιμης ποιότητας που υποστηρίζονται από ένα ισχυρό δίκτυο υπηρεσιών , που οδηγεί σε ανάπτυξη και αυξημένο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν.
Πέρα από τις επιχειρήσεις, η Linda Jackson είναι παθιασμένη με την ενδυνάμωση των γυναικών στην αυτοκινητοβιομηχανία. Έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει στην Inspiring Women’s Week του FleetEurope τον Μάρτιο, επιδεικνύοντας την αφοσίωσή της στην ισότητα των φύλων.
Υπό την ηγεσία της, η Peugeot είναι έτοιμη να πρωτοστατήσει στην ηλεκτροκίνηση, την παγκόσμια ανάπτυξη και την ένταξη.