Tim Albertsen, Deputy CEO of ALD

Η εταιρεία leasing και επιχειρηματικής κινητικότητας ALD Automotive ανακοίνωσε κοινοπραξία με τη Mitsubishi UFJ Lease & Finance Company στη Μαλαισία. Η ALD αναφέρει πως αυτή την αρχική κοινοπραξία θα ακολουθήσουν και άλλες συνεργασίες μεταξύ των δύο εταιρειών, προς υλοποίηση των προθέσεών της για ανάπτυξη υπηρεσιών πλήρους επιχειρηματικής μίσθωσης και διαχείρισης στόλου στην Νοτιοανατολική Ασία.

Η κοινοπραξία συνδυάζει την εμπειρία της ALD σε θέματα μίσθωσης οχημάτων με την εδραιωμένη παρουσία της Mitsubishi UFJ (MUL) στην περιοχή. Ο Tim Albertsen, Αναπληρωτής CEO της ALD, δήλωσε: “Με την εδραιωμένη παρουσία της MUL στην περιοχή και την κορυφαία τεχνογνωσία μας, η στρατηγική μας συνεργασία θα βοηθήσει στην πλήρη ανάπτυξη σε όλες τις βασικές αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας”. Η ALD είναι σήμερα παρούσα στην Ασία μέσω της ινδικής θυγατρικής της και παρέχει πλήρεις υπηρεσίες μίσθωσης και διαχείρισης στόλου για πάνω από μια δεκαετία. Σήμερα η ALD Automotive δραστηριοποιείται σε 43 χώρες, με παγκόσμιο στόλο 1,76 εκατομμυρίων οχημάτων.

Προσφορά πλήρους χαρτοφυλακίου κινητικότητας

Η στρατηγική συμμαχία θα καλύψει τις διάφορες αναπτυσσόμενες αγορές της περιοχής, αλλά και διάφορα μοντέλα υπηρεσιών. Η ανακοίνωση αναφέρεται σε προϊόντα εταιρικής κινητικότητας που θα προσφέρονται στους πελάτες της Μαλαισίας και παραθέτει τον Senior Managing Executive Officer της MUL, Kenji Yasuno, που δήλωσε: “Ελπίζουμε να επεκτείνουμε αυτήν τη συνεργασία στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας για να δημιουργήσουμε από κοινού μια πλατφόρμα που θα μας επιτρέψει να παρέχουμε μια ποικιλία υπηρεσιών κινητικότητας στις διάφορες ανάγκες των πελατών μας που αντιμετωπίζουν σήμερα μια μοναδική επανάσταση στον κλάδο κινητικότητας”.

Η MUL είναι παγκόσμια εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης με έδρα το Τόκιο και προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων εταιρικής χρηματοδότησης. Διαχειρίζεται μια εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων στην Ιαπωνία (Mitsubishi Auto Leasing, που ανήκει από κοινού στην MUL και τη Mitsubishi Corporation).

Αμφότερες σχεδιάζουν να συνδυάσουν τις αντίστοιχες βάσεις πελατών τους. Ο Tim Albertsen ανέφερε: “Με την ταχεία ανάπτυξη των αγορών αυτοκινήτων της Νοτιοανατολικής Ασίας και την ισχυρή ζήτηση των πελατών που αναμένεται στην περιοχή, πιστεύουμε πως πρωτοπορώντας έναντι των ευρωπαίων ανταγωνιστών μας θα μπορέσουμε να αναπτυχθούμε επιτυχώς, όπως πράξαμε και σε άλλες αναδυόμενες αγορές”.

Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz: Πωλήσεις 477.400 αυτοκινήτων το α’ τρίμηνο
Επόμενο άρθροNέα RS 5 Coupé και RS 5 Sportback, σπορ οδήγηση, νέο design