J.D. Power: Η έρευνα ικανοποίησης από sites κατασκευαστών αυτοκινήτων κατατάσσει στην υψηλότερη θέση των αντίστοιχων κατηγοριών την Mercedes-Benz και την Hyundai.
Αν και η συνολική ικανοποίηση από τα sites (ιστότοπους) των κατασκευαστών αυτοκινήτων δεν αυξάνεται, η ικανοποίηση των αγοραστών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) αυξήθηκε από το καλοκαίρι του 2023, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της J.D. Power. Συγκεκριμένα, από τις έξι μάρκες που σημείωσαν σημαντική αύξηση, οι πέντε διαθέτουν μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο EV.
«Μέχρι πρότινος, οι κατασκευαστές είχαν δυσκολίες στην παρουσίαση τεχνολογικών προδιαγραφών των ηλεκτρικών οχημάτων τους με τρόπο εύπεπτο για τους αγοραστές», δήλωσε ο Eric McCready, διευθυντής ψηφιακών λύσεων της J.D. Power. «Τώρα, με την βελτίωση της εμπειρίας αγοράς EV, άλλαξε η τάση. Προσβλέποντας στο μέλλον, οι κατασκευαστές που επικαιροποιούν τα στοιχεία όλων των τύπων οχημάτων τους θα επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα στους αγοραστές».
Η J.D. Power U.S. Manufacturer Website Evaluation Study είναι εξαμηνιαία έρευνα ικανοποίησης πελατών από ιστότοπους κατασκευαστών αυτοκινήτων, κατά τη διαδικασία αγοράς νέου οχήματος, βάσει τεσσάρων βασικών κριτηρίων (κατά σειρά σπουδαιότητας): πληροφορίες/περιεχόμενο, οπτική ελκυστικότητα, πλοήγηση και ταχύτητα.
Κατάταξη
Η Mercedes-Benz κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση ιστοσελίδων premium κατασκευαστών, με βαθμολογία 751. Η Tesla (749) κατατάσσεται δεύτερη και η Cadillac (737) τρίτη.
Στη μαζική αγορά η Hyundai κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση από πλευράς ιστοσελίδων, με βαθμολογία 728. Η GMC (727) και η Kia (727) ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση.
Η U.S. Manufacturer Website Evaluation Study, που δημοσιεύθηκε αρχικά το 1999, βασίστηκε στις απαντήσεις 12.481 αγοραστών νέων οχημάτων που δηλώνουν ενδιαφέρον αγοράς νέου οχήματος στους επόμενους 24 μήνες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του 2023.
Φωτογραφία: screenshot από το website της Mercedes