Το #NEXTGen 2020 streaming event του BMW Group εντυπωσίασε εκτός από το κοινό και τους ειδήμονες της σχεδίασης. Η κριτική επιτροπή που συνήλθε υπό το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδίασης επέλεξε την καινοτόμα μορφή παρουσίασης για το χρυσό βραβείο του iF Design Award 2021 στην κατηγορία ‘Επικοινωνία’.

Το Gold Award – η υψηλότερη διάκριση του διαγωνισμού – απονεμήθηκε για την εικονική, παγκόσμια πρώτη παρουσίαση της BMW iX η οποία, ως το highlight της #NEXTGen 2020, προσέλκυσε ιδιαίτερη προσοχή. Η κριτική επιτροπή επεσήμανε ότι η φιλοσοφία παρουσίασης της νέας τεχνολογικής ναυαρχίδας του BMW Group έθεσε νέα πρότυπα στην επικοινωνία: «Χάρη στην BMW, οι αμιγώς ψηφιακές εκδηλώσεις έχουν περάσει στο επόμενο επίπεδο. Καινοτομία και μυστήριο, αυτό είναι υψηλού επιπέδου, προηγμένος προγραμματισμός για την εποχή μας. Πόσο όμορφος και ελκυστικός τρόπος για την παρουσίαση της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX».

Η περιέργεια του κοινού για την BMW iX τροφοδοτήθηκε πριν από το #NEXTGen 2020 με τη σειρά ενημερωτικών/ψυχαγωγικών βίντεο “Chasing iNEXT” που δημιουργήθηκε με βάση τη φιλοσοφία υπηρεσιών streaming. Ακολούθησε, μία υψηλής αισθητικής καινοτόμα παρουσίαση, ειδικά σκηνοθετημένη με χρήση προηγμένης τεχνολογίας στούντιο και εικονικών εφέ. «Η ομάδα σχεδιασμού της ψηφιακής streamcast εκδήλωσης #NEXTGen 2020 του BMW Group επιστράτευσε τη δημιουργικότητά της και αξιοποίησε στο έπακρο την εικονική πραγματικότητα προσθέτοντας στρώματα επαυξημένης πραγματικότητας και δημιουργώντας όμορφους εικονικούς κόσμους», σύμφωνα με τη δήλωση της επιτροπής του iF Design Award.

«Είμαστε χαρούμενοι με το Gold Award και θα θέλαμε να εκφράζουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας στην επιτροπή», δήλωσε ο Alexander Bilgeri, Επικεφαλής Στρατηγικής για Εταιρική Επικοινωνία, Χρήσης Μηνυμάτων και Καναλιών Επικοινωνίας του BMW Group. «Η ενημερωτική/ψυχαγωγική σειρά μας ‘Chasing iNEXT’ και η παρουσίαση της BMW iX ήταν στοιχεία κλειδιά του #NEXTGen 2020. Ανοίξαμε τις συνήθως κλειστές πόρτες των τμημάτων εξέλιξης στα κινηματογραφικά συνεργεία, και αυτό άνοιξε πρωτοφανείς προοπτικές στο Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας μας. Η εικαστική παρουσίαση της iX αποτέλεσε τον μεγάλο τελικό του ‘Chasing iNEXT’, και το iF Gold Award είναι η τέλεια επιβράβευση για όλους τους εργαζόμενους του BMW Group».

Ο Stefan Ponikva, Αντιπρόεδρος τμήματος BMW Brand Experience, πρόσθεσε: «Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην επιτροπή. Η δημιουργία της #NEXTGen το 2019 προσέφερε στο BMW Group μία νέα και καινοτόμα εσωτερική πλατφόρμα που μπορούσε να μας αναδείξει σε ηγέτες της καινοτομίας και στον τομέα της επικοινωνίας. Η #NEXTGen μας προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο δημιουργικής ελευθερίας όταν πρόκειται να επικοινωνήσουμε τη φιλοσοφία και το περιεχόμενό μας στα κανάλια του BMW Group και των μαρκών του. Ανοίγουμε νέους ορίζοντες και προσαρμόζουμε τις δραστηριότητες επικοινωνίας μας στο τοπίο της ψηφιακής εποχής και των απαιτήσεων των πελατών μας. Αυτό συνεπάγεται με τη δημιουργία νέων τάσεων και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε κερδίσει αυτό το σημαντικό βραβείο».

Με το format παρουσίασης που επιλέχθηκε για το #NEXTGen 2020, το BMW Group συνυπολόγισε τόσο τις τεχνολογικές δυνατότητες της ψηφιακής εποχής όσο και τους περιορισμούς της συνεχιζόμενης πανδημίας. Το περιεχόμενο που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα και υπάρχει στο σύνδεσμο www.bmw.com/nextgen, προσφέρει μία εκτεταμένη εικόνα από το FIZ. Μαζί με την BMW iX παρουσιάστηκαν και άλλες πρωτοποριακές φιλοσοφίες οχημάτων, όπως τα MINI Vision Urbanaut και BMW Motorrad Concept CE 04, καθώς και συναρπαστικά και ψυχαγωγικά video clips εστιάζοντας στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), το νέο Κέντρο Προσομοίωσης Οδήγησης BMW (Driving Simulation Centre), συστήματα ηλεκτροκίνησης, συνδεσιμότητα και εικονική συνεργασία. Βίντεο, συνεντεύξεις και δημόσιοι διάλογοι υποστήριξαν με πληροφοριακό υλικό τις σύγχρονες τεχνολογίες, συνεργασίες και μελλοντικές τάσεις που εμπλέκονται στη διαμόρφωση του μέλλοντος της ατομικής μετακίνησης.

Το BMW Group απέσπασε, επίσης, έξι ακόμα iF Design Awards τη φετινή χρονιά. Η καμπάνια “The BMW Individual – Symbols of Suprematism” και η καλλιτεχνική επιμέλεια για το “THE 8” απέφεραν στην εταιρία δύο ακόμα διακρίσεις στην κατηγορία ‘Επικοινωνία’. Το BMW i Interaction EASE απέσπασε ένα iF Design Award στην κατηγορία ‘Επαγγελματική Φιλοσοφία’. Και οι BMW Concept i4, BMW M4 GT3 και BMW iX τιμήθηκαν για τη σχεδιαστική αριστεία τους στην κατηγορία ‘Προϊόν’.

Ο θεσμός iF Design Award θεωρείται από τους παγκοσμίως πιο έγκυρους για την επισφράγιση της ποιότητας εξαιρετικών σχεδιαστικών επιτευγμάτων. Οι νικητές επιλέγονται από μία διεθνή επιτροπή που απαρτίζεται από αναγνωρισμένους εκπροσώπους της σχεδιαστικής κοινότητας σε κατηγορίες όπως Προϊοντική Σχεδίαση Σχεδιασμός Χώρων, Αρχιτεκτονική, Εμπειρία Χρήστη, Υπηρεσία και Σχεδίαση Επικοινωνίας. Μαζί με την εξωτερική σχεδίαση, τα κριτήρια για το διάσημο βραβείο, που απονέμεται κάθε χρόνο από το 1953, περιλαμβάνουν το επίπεδο καινοτομίας, την εργονομία, τη λειτουργικότητα και την περιβαλλοντική συμβατότητα.

Το BMW Group απέσπασε τις εξής διακρίσεις στο θεσμό iF Design Award 2021:

  • iF Gold Award: #NEXTGen 2020 – Κατηγορία: Επικοινωνία
  • iF Design Award: BMW iX – Κατηγορία: Προϊόν
  • iF Design Award: BMW Concept i4 – Κατηγορία: Προϊόν
  • iF Design Award: BMW M4 GT3 – Κατηγορία: Προϊόν
  • iF Design Award: THE 8 Artwork – Κατηγορία: Επικοινωνία
  • iF Design Award: The BMW Individual  – Symbols of Suprematism – Κατηγορία: Επικοινωνία
  • iF Design Award: BMW i Interaction EASE – Κατηγορία: Επαγγελματική Φιλοσοφία
Προηγούμενο άρθρο508 Peugeot Sport Engineered: οι πρώτες εντυπώσεις
Επόμενο άρθροFleet Week: στρατηγικές επιτυχίας για τον στόλο LCV