Η Volvo Buses κλείνει το εργοστάσιό της στο Βρότσλαβ, αλλάζοντας το επιχειρηματικό της μοντέλο στην Ευρώπη και εφαρμόζοντας το ίδιο μοντέλο που έχει σε πολλές άλλες αγορές.

Η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει το εργοστάσιο αμαξωμάτων της στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Η Volvo Buses υπέγραψε Επιστολή Πρόθεσης σχετικά με την εκχώρηση των εγκαταστάσεων της στη Vargas Holding. Μια πρόβλεψη αναδιάρθρωσης ύψους 1,3 δισ. SEK θα επηρεάσει αρνητικά τα λειτουργικά έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2023.

«Η επιχείρησή μας στην Ευρώπη είναι ζημιογόνος εδώ και χρόνια. Με αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, που ήδη εφαρμόζουμε σήμερα με επιτυχία σε πολλές αγορές, θα βελτιώσουμε την κερδοφορία και θα εξασφαλίσουμε τη μακροπρόθεσμη ανταγωνιστικότητά μας», δήλωσε η Anna Westerberg, Πρόεδρος της Volvo Buses.

Στο μέλλον, η Volvo Buses θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες στην Ευρώπη μια πλήρη γκάμα λεωφορείων και πούλμαν σε συνεργασία με επιλεγμένους εξωτερικούς κατασκευαστές αμαξωμάτων, διασφαλίζοντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ασφάλειας και ποιότητας και μικρούς χρόνους ακινησίας. Αυτό θα δώσει στα Volvo Buses μια πιο λιτή δομή, βελτιωμένη ευελιξία και τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών.

Η κατασκευή αμαξωμάτων στο Βρότσλαβ έχει προγραμματιστεί να συνεχιστεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2024. Οι παραγγελίες για ολόκληρα λεωφορεία και πούλμαν στην Ευρώπη θα παραδοθούν από το εργοστάσιο του Βρότσλαβ σύμφωνα με το σχέδιο. Η Volvo Buses θα συνεχίσει να παρέχει πλήρη εξυπηρέτηση και υποστήριξη στον υπάρχοντα στόλο καθώς και στη νέα προσφορά.

Μετά από συζητήσεις, υπογράφηκε επιστολή προθέσεων (LoI) σύμφωνα με την οποία οι εγκαταστάσεις της Volvo Buses στο Βρότσλαβ θα εκχωρηθούν στη Vargas Holding. Η Vargas Holding θα επαναχρησιμοποιήσει και θα αναπτύξει σταδιακά την παραγωγική μονάδα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2024 και θα επεκταθεί τα επόμενα χρόνια. Η επιστολή περιλαμβάνει τον στόχο της τελευταίας να προσφέρει απασχόληση σε ορισμένους εργαζόμενους της Volvo, ορισμένους ήδη από το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Προηγούμενο άρθροΗ ανάλυση της JATO Dynamics για τον Ιανουάριο 2023
Επόμενο άρθροΗ Ford συνδέεται στο OEM.connect της Webfleet