Το νέο Volkswagen Caddy θα έχει μια παραλλαγή CNG όπως έχει ανακοινωθεί

Σε μια συνέντευξη στη Handelsblatt, ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας CNG. Οι μάρκες των οχημάτων CNG που πωλεί ο Όμιλος είναι η Volkswagen, η Skoda και η Seat. Η VW σκοπέυει να επικεντρωθεί στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το CNG (φυσικό αέριο) θεωρείτο εδώ και καιρό μια σχετικά καθαρή εναλλακτική λύση έναντι του ντίζελ και της βενζίνης, εν αναμονή της μεγάλης καινοτομίας των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Η Volkswagen επένδυσε σε μεγάλο βαθμό στο συγκεκριμένο καύσιμο, προσφέροντας την τεχνολογία αυτή σε 19 διαφορετικά μοντέλα Volkswagen, Skoda και Seat.

Ωστόσο, οι πωλήσεις δεν την δικαίωσαν. “Η ανταπόκριση της αγοράς δεν αυξήθηκε”, δήλωσε ο επικεφαλής του τομέα ανάπτυξης του Ομίλου Volkswagen, Frank Welsch στη Handelsblatt.

Πέρυσι, μόνο 77.000 αυτοκίνητα CNG πωλήθηκαν στη Γερμανία, αναφέρει η Handelsblatt. Συνολικά, 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα πωλήθηκαν στη χώρα αυτή κατά την ίδια περίοδο.

Ο κ. Welsch πρόσθεσε: “Αν λάβουμε σοβαρά υπόψη την επανάσταση της κινητικότητας, πρέπει να επικεντρωθούμε στους ηλεκτροκινητήρες. Οτιδήποτε άλλο είναι σπατάλη της περιορισμένης αναγεννητικής ενέργειας”.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο CEO της Volkswagen, Herbert Diess, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην τεχνολογία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

CNG Caddy

Εκ πρώτης όψεως η θέση αυτή φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με το πρόσφατο λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Caddy. Πράγματι, ανακοινώθηκε μια παραλλαγή CNG για το νέο Caddy. Ωστόσο, αυτό μπορεί να εξηγηθεί λόγω των μακρόχρονων αναπτυξιακών κύκλων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πιθανότατα, μόνο αυτό το Caddy να διαθέτει κινητήρα CNG και όχι και οι μελλοντικές γενιές του.

Σύμφωνα με το άρθρο της Handelsblatt, η παραγωγή μοντέλων CNG δεν θα σταματήσει αμέσως. Η Volkswagen θα συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα CNG τρέχουσας γενιάς μέχρι η ζήτηση να φτάσει σε σημείο όπου η συνέχιση της παραγωγής δεν θα έχει πλέον νόημα. Αυτό μπορεί να συμβεί στο τέλος της διάρκειας ζωής ενός μοντέλου ή και νωρίτερα.

Φωτογραφία: Volkswagen

Προηγούμενο άρθροΗ Renault παρουσίασε το πρωτότυπο MORPHOZ
Επόμενο άρθροΣυνεργασία AB InBev, BMW Group, Bosch, Microsoft, ZF